Flamme73 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette er FØRSTE gangen jeg har et ekstern skjermkort og jeg vil gjerne høre noen kommentarer på kortet. Er det bra i spill? Kan jeg kjøre spill som bioshock og crysis? Bråker det mye? Vil jeg få problemer? Er dette kortet i SLI eller AGP? Vil ikke ha svar som "Skaff deg et bedre kort sånn som ATI 4580 hd eller Geforce 9800GX2" Ja dere skjønner poenget. Takker for svar Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Spørs på oppløsning, men 8800GT er ganske bra i dagens spill. Spill som er over 2-3 år gamle vil såklart kjøre helt smooth. Du vil fint kjøre Bioshock og Crysis (crysis vil selvfølgelig lagge med alt på very high, blir vel noe lagg på high også) Du bør vel oppgi resten av PC spesifikasjonene og oppløsningen som du foretrekker for å få feedback om hvor bra kortet ditt vil yte i spill. Det er ikke bare skjermkortet som avgjør det! Bråket det lager kan avhenge av modellen du har kjøpt, men det er jo alltid mulig å justere viften selv med Rivatuner Om du vil få problemer? Hvis du har en for liten strømforsyning må du nok oppgradere den, om du har AGP så må du skaffe ett PCIe hovedkort... Kortet er ikke AGP, men PCI-Express. Kortet kan kjøres i SLI på ett SLI kompatibelt hovedkort med nforce brikkesett, max 2 kort i SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå