akle Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Prøvde meg på et panorama på sankthansaften. Ble ganske fornøyd med det! Kunne kanskje ha cropet litt tettere!? Endret 24. juni 2008 av akle Lenke til kommentar
Itw Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kunne kansje gått fram på kanten og tatt bildet, syntes, bergene i framkant blei i veien..? Ellers flott himmel... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg syns det var et bra bilde. Har ikke så tekniske kommentarer, kanskje litt lyst i det lyseste i skyene. Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg synes det er for mange elementer som sloss om oppmerksomheten min. Mange elementer i et bilde er i seg selv ikke negativt, men da bør de henge sammen på et vis. Det var vel sannsynligvis solstrålene mot skyene du forsøkte å fange inn? Da burde du enten brukt lengre brennvidde, eller beskjært bildet en del i ettertid. Slik det fremstår nå kan det like gjerne være et bilde av den ubestemmelige mørke materien med vaskelapp(?) nede til venstre... Jeg tror jeg ser at du hadde en spesiell opplevelse av stemningen der og da, men slike opplevelser er dritvanskelig å fange inn. Forsøk gjerne igjen... - Rams Lenke til kommentar
akle Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg skjønner hva du mener. Og du har rett med at jeg prøvde og fange solstrålene og været! Ser og så at det ble dumt med den gress-tusten på berget! Skal prøve og crop'e litt anderledes i morgen... Men takk for gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå