Teksnes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg er på jakt etter en båt i 16-20 fot klassen, gjerne med liggeplass for 2 pers. Båten skal ha mulighet for å fisk. Båten bør gå over 25knop. Jeg har sett på uttern, finnmaster og yanmarin men syns de er dyre båter. Max pris er 230.000kr Takk for svar Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hvilken type? Skjærgårdsjeep, DC, Bowrider, mm? Største/minste motor? Maks alder? Var trøtt når jeg svarte første gang. Ser nå du sa soveplass for 2, så blir det gjerne DC da. Men la inn parameter i avansert søk på finn.no og fikk da 423 treff Så du har å velge mellom. Søkte på: Båttype og/eller båtmerkeDaycruiser + skjergårdsjeep/landstedbåt og alle merker Område Alle Lengde, pris og årsmodell Maks fot:20 Min:16 Pris maks:230.000 Min:*blank* Årsmodell fra:*blank* til:*blank* Soveplasser og sitteplasser Min ant soveplasser: 2 Ant sitteplasser:*blank* Drivstoff *blank* Fritekst *blank* Vis annonser Alle Resultat Sorter etter: Pris høy-lav Endret 24. juni 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
Teksnes Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 max alder er 2002 mod:p Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) http://www.finn.no/finn/boat/used/result?s...e=1&rows=30 om linken ikke virker, se er det sammme søk som før men kun med eldste alder 2002 Fikk 107 treff. så du har nå ikke så mange å plukke i Endret 25. juni 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå