Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer laptop - ødelagt skjerm

Anbefalte innlegg

Trynte på sykkel med laptopen i sekken. Etter dette har skjermen mistet mesteparten av fargene (alt er i mørkeblått og vanskelig å skimte). Når jeg kobler til en ekstern skjerm fungerer alt fint. Er det noen som har vært borti lignende problem? Er det noe jeg kan gjøre selv? Tviler på at det vil lønne seg å sende den til reparasjon siden det blir for dyrt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trynte på sykkel med laptopen i sekken. Etter dette har skjermen mistet mesteparten av fargene (alt er i mørkeblått og vanskelig å skimte). Når jeg kobler til en ekstern skjerm fungerer alt fint. Er det noen som har vært borti lignende problem? Er det noe jeg kan gjøre selv? Tviler på at det vil lønne seg å sende den til reparasjon siden det blir for dyrt.

Dama mi å det ødela skjermen på sin fujitsu siemens for ca 2 år siden ..lå utenfor senga på gulvet natta over.morgenen etterpå så var det glemt gitt .likte ikke å få en fot oppå seg..

Men,,ringte litt rundt. blant annet til infocare som har service på fujitsu siemens .bare skjermen kosta ca 3 lapper pluss arbeid...så da gjorde jeg noe annet.. jeg tok av plastramma rundt selve skjermen..plukka skjermen ut fysisk ..fant merke og type nummer på baksiden.. gikk på ebay..søkte opp dette og fikk tak i splitter ny skjerm av samme merke/type til ca 1300kr MED frakt.. er pcn ny ryker garantien egentlig.men er du nøye med jobben eller får noe med teknisk kompetanse til å gjøre det skal det mye til at noen merker det.

Lenke til kommentar

Jobber en del med support og div, høyrest ut so det er skjerm so har fått seg ein knekk(har vore bort i mange pc'ar med samme problemet). Det du kan gjerde er og ringe til support og få ein prisen på skjermen og reprasjon, då kan du velge om du vill sende den inn slik at dei ordna den eller om du vill berre bestille skjermen og fikse det sjølv.

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...