TheNarsissist Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Når jeg starter en video, så går den i ca 3-5 sec og så begyner den og loadeutrolig iriterende har vært sånn siden i går. Har tatt virus scanning og har ikke no virus. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg sliter med det samme i Opera. Men det funker i IE. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har problemet av og til i Firefox. Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 jeg oppelever det samme... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Me to! Funker ikke på Opera, men virker på IE ...? Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dette skjer en gang i blandt hos meg også i Opera (har nyeste versjon, men har vært slik før jeg oppdaterte også). Hvis jeg restarter Opera så går det fint. Godt å se at jeg ikke er alene. Håper noen har et godt tips for å eventuellt fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå