Gaardon Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 nå tenker jeg på sanger som "alle" vet om som du kan spille for imponere eller bare lage god stemning. noen som kan nevne noen? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke for å imponere, men for stemningen og allsangen sin del så funker disse bra: * PGB - Idyll * PGB - Bohemen leve * PGB - Stygge lille trine * CC Cowboys - Tigergutt * CC Cowboys - Nå kommer jeg og tar deg * Jokke - Det meste er vel kjent for alle? Lager stemning som faen. * Luxus Leverpostei - De har jo flere gode nachtspiel/festlåter som passer til allsang. Imponere? Tja, ikke vet jeg egentlig. * Led - Stairway to Heaven * Metallica - Call of Ctulu * Metallica - One * Yngwie Malmsteen - Far beyond the sun(anyone?) Sikkert tusen andre låter også? Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Is there anybody out there og Wish you were here av Pink Floyd. Kjempe enkle ganske tøffe sanger. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Metallica master of puppets er et must! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Oasis - Wonderwall har da vel alle hørt? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Oasis - Wonderwall har da vel alle hørt? Det er sant, den er jo faktisk meget lett å lære også. Krever at du har capo selvsagt. Lenke til kommentar
enator Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Mye bra allerede nevnt her men her er en liste jeg klarer i fylla uten for mange feilgrep:P joe satriani - tears in the rain (impe sang - og heller ikke for lang) johnny cash - hurt (nachspiel sang som "alle" kan) johnny cash - one (same as above) lenard cohen - hallelujah (same as above + kristne damer impe) tenacious d - tribute (all sang) paul maccartny - blackbird dream theater - silent man (rolig nach sang) impe (uten fest) joe satriani - satch boogie joe satriani - motorcycle driver dream theater - overture rush - yyz rush - spirit of radio queen -bohemian rhapsody de jeg kommer på i farta.. kommer sikkert med mer.(når jeg ikke er på jobb til og begynne med) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vi har jo også selvsagt tenacious d - fuck her gently. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vi har jo også selvsagt tenacious d - fuck her gently. Ja, den er jo kjempefin å ta på telttur me unga og den Eric Clapton - Tears In Heaven overrasker det meg at ingen har nevnt.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nothing else Matters. What he said Og fade to black. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nå er det nevnt flere her som jeg er ganske sikker på at den vanlige mannen i gata ikke kjenner så mye til, Joe Satriani er veldig flink ja, men som plateartist har han hatt ganske laber oppslutting blandt vanlige folk. Sanger en kan dra av selv med litt promille og få goodfeel. Anthrax - Indians Sex pistols - God save the queen Sex Pistols - Anarchy in the UK Motorhead - Ace of spades Bare Egil Band - Arne (akustisk) Bare Egil Band - Brigg (akustisk) Postgirobygget - (mange av sangene dems, akustisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå