Gå til innhold

BK: En stk tatovert mann i studio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker kontrasten mellom tøff tatovert mann og det uttrykket han har. Vanligvis på sånne bilder er det tøffe uttrykk/harde bilder, men her er det annerledes. Er det bevisst fra din side OM?

Min favoritt er også nummer to, og deretter nummer tre. Måtte se en stund på bildene, men så likte jeg dem etterhvert ganske godt :)

Lenke til kommentar
Baken er en vakker del av kroppen. Hvorfor besudle den med noe av det styggeste som er produsert av fotografisk utstyr. Du er pervers, Simon. Hold deg til de tyske "naturfilmene" dine du.

Naturfilmene? Mener du dem du linket til her om dagen? Nei, de så jeg ikke.

 

Dersom en har en slik tatovering på baken er det også bare å ete en del svisker, så får det jo sin straff.

Lenke til kommentar
Baken er en vakker del av kroppen. Hvorfor besudle den med noe av det styggeste som er produsert av fotografisk utstyr. Du er pervers, Simon. Hold deg til de tyske "naturfilmene" dine du.

Naturfilmene? Mener du dem du linket til her om dagen? Nei, de så jeg ikke.

 

Dersom en har en slik tatovering på baken er det også bare å ete en del svisker, så får det jo sin straff.

Det er akkurat slike mentale bilder jeg gjerne ser at du ikke innvier oss i. Som sagt hører slike saker til i tyske naturfilmer av det esoteriske slaget. Du er enda mer pervers enn jeg trodde, og nå ønsker jeg ikke vite mer :ermm:

Lenke til kommentar

Bilde nr 1 mannen holder hodet litt skjevt og mulig det er bevisst gjort, men jeg likte ikke akkurat den detaljen. Jeg syns lyset er balansert en smule for mye til hans venstre side. Det snille ansiktsuttrykket hans passer ikke statusen/imagen alle tatoveringene gir inntrykk av...

 

Bilde nr. litt av en "tåffing" det her ja…))

Joda dette bildet likte jeg virkelig; mannens ansikt med et morskt -fandenivoldsk og stirrende blikk.... Lyset fremhever akkurat dette morske uttrykket hans veldig bra. Dette bildet dreper litt av det første nettopp fordi at han ser litt for snill ut til å være en skikkelig "barsking"....

 

Det siste bildet er det jeg liker minst; mannen ser undrende bort på fotografen. Det er dessuten også så altfor midtstilt til å være velykket som halvprofil.

Lenke til kommentar

Napoleon:

Det blir veldig rett opp og ned "bare still deg der og ha hendene slik"-bildet om hodet ikke blir tiltet. Synes jeg ihvertfall.

er nok det siste jeg liker dårligst også, mye av samme grunn som deg, men også pga litt for flatt lys her.

 

Kimnk, ifht hender, hva ville du gjort anereledes?

 

lysflekken er en litt malplassert rembrandt, ser jeg burde plasser blitzen så jeg fikk den litt høyere ja. alà på nr 2.

 

 

Itw, er ikke enig i at det burde vært fjernet, men skulle kanskje satt ned blitzen ett par hakk, ja =) muligens tatt av grid for å få det jevnere også.

 

 

Generelt; tror mange misforstår lyset langs hans høyre side; det er ikke ett kant lys som skal gå langs hodet hans. Men ett lys som skal fremhevet kinnbeinet.

blir veldig uenig med mange her, men det er ihvertfall det som er intensjonen. framheve kinnbeinet, og slanke ansiktet, ikke kantlys mao.

 

 

+ ett litt skumlere bilde og ett litt annereldes til slutt:

_MSG2371copy.jpg

 

_U1C6351copy.jpg

Lenke til kommentar

Siden jeg allerede har sett andre bilder av guttungen, så synes jeg ikke han er noe skummel i det hele tatt. Det tar ikke bort det faktum at det siste bildet er det nest beste i serien av denne lattis... eh, jeg mener tattisgutten. Meget bra. Trøndere er rare, men de får det ofte til. I alle fall de som er lærlinger i et fotostudio i Verdal (stemmer ikke det?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...