cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tatt samtidig som de forrige tattoo bildene. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Eneste kommentaren jeg har er at det ser VELDIG profft ut. Er du fotograf på heltid? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 veldig bra.. liker baklyset du har satt til her. Nå hva brukte du for å få det kontrollerte lyset? Ser for meg grided softboks men trolig ikke . Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Nope, 1 stk vanlig reflektor bakfra venstra side med grid OG låvedører. En stk standar reflektor fra andre siden. 1 stk mediumish softbox forfra =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, det er han faktisk. Bildene er flotte de, cruel. Denne gang skal jeg ikke mase om tattis-lattis, men bare konstatere at jeg liker bildet i midten best. Det har karakter, og minner meg om en tysk fotograf som kun tar tette headshots av stjerner. Jeg husker ikke navnet i øyeblikket, men det var en jeg leste om i American Photo noen år tilbake. De to andre er teknisk helt greie, men de gir ikke meg noe ekstra. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Headshottet var mesterlig. Perfekt. Som ti år gammel maltwhisky eller en Lysholmer Double Ice på en gloheit sommerdag. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 likte bruken av lys og etterarbeidet det midterste - men utrykket ble for sært. er han trist eller redd ? Funket kanskje ikke så godt i halvfigur synes jeg. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke at jeg har peiling på lys osv, men er det ikke mulig og ikke få lyset til og vaske ut tatoeringene på armene på det øverste? Det syntes jeg ødela litt.... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Bilde #2 var utrolig fengslende. Veldig imøtekommende blikk, som fanget oppmerksomheten min med en gang. Utrolig skarpt og fint. Skyggen til venstre ga modellen et røft look, noe som passet veldig bra. Kudos! Endret 24. juni 2008 av Hille Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 litt for overdreven effekt, men likte komposisjonen i bilde 2. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 @gaarulf, ja er lærling for øyeblikket =) @simon / pm, usikker på om whisky eller fotograf sammenlignen er mest smigrende :=) takk for hyggelig kommentarer. @itw ingen deler av tatoveringen er utbrent, er litt brent ut over, men ikke på deler av tatoveringen. @placebo, trist eller redd? ingen av delene, ser ikke helt hvor du tar det fra? kan se han har litt skeptisk uttrykk på det siste, men ser det ikke helt i det midterste @abbarve, er det oppskarpingen som blir for ekstrem? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tenkte mere på at man kunne vært foruten det gjennskinnet av lyset om det er mulig? At hele armen får lik belysning? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Eit ord: Hender. Ellers ser han nesten litt nervøs ut, saknar meir intensitet. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Snodig belysning på hans høyre side av hode på bilde #2, men alt i alt et kult portrett. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, sidelyset er litt skeivt. Du kunne prøvd å sette det lenger bak og gi det meir vinkel, gjerne sette det litt høgare for å få ein jevn kontur langs heile ansiktet. Lysflekken på kinnet på første bildet var heller ikkje heilt heldig. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 tipper det er det litt skjeve øyenbrynet som gjør det - ser jeg på bare skyggesiden ser han passe morsk ut Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ay, eg meinte motsatt side. Sry. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ellers ser han nesten litt nervøs ut, saknar meir intensitet. Hmmm. Det var dette med tattiser da. I dag er det jo så vanlig at trebarnsmødre har det, så jeg blir ikke overrasket over at han ikke ser ut som en forherdet kriminell tøffing. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Skulle ikke forbause meg om PM har tatovert et EF 28/2.8 på overarmen. Venstre overarm. Endret 25. juni 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skulle ikke forbause meg om PM har tatovert et EF 28/2.8 på overarmen. Venstre overarm. Nei. Der har jeg klanens våpenskjold. We are scottish, you know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå