rozon Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har en mappe på en server som jeg skulle synkronisert mot en lokal mappe. Mappen er stor, 1-10GB, men minimale endringer. Dette må kunne synkroniseres over en ganske treig linje, så det er ønskelig å kun synkronisere endrede filer. Det er over 100 laptop-er som skal ha disse dataene tilgjengelig, som er lange perioder uten nett tilgang (tro det i 2008... ). Noen som har noen gode tips som ikke er omfattende for brukeren? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 SyncToy som planlagt oppgave er fin ved oppstart. Kjøres med switch - "C:\Program Files\SyncToy 2.0 Beta\SyncToy.exe" -R Problemet kommer når du ønsker å synce endringer tilbake til fileshare ved shutdown. Si fra om du finner det, for jeg må starte manuell sync (bat-fil) før jeg slår av maskinen, og skulle gjerne hatt den automatisk. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 SyncToy som planlagt oppgave er fin ved oppstart. Kjøres med switch - "C:\Program Files\SyncToy 2.0 Beta\SyncToy.exe" -R Problemet kommer når du ønsker å synce endringer tilbake til fileshare ved shutdown. Si fra om du finner det, for jeg må starte manuell sync (bat-fil) før jeg slår av maskinen, og skulle gjerne hatt den automatisk. Skriv gpedit.mcs og trykk Enter. Bla deg frem til Computer Configuration -> Windows Settings -> Scripts Burde vel funke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå