fredonor Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei! Har sjekket guiden om brenning av 800mb cd'er, men jeg har fremdeles et problem: Jeg kommer frem til feilmeldingen, vor det i guiden står at jeg skal vente litt til en ny melding kommer opp. Problemet er at når feilmeldingen kommer, så går cd-skuffen ut automatisk. Jeg har lett gjennom preferences i nero, uten at jeg finner noe som stopper dette fra å skje. Den eneste innstillingen jeg finner er utløsing etter at cd'en er brent, og den har alltid stått av hos meg... Har 40x-brenneren til plextor, og nero 5.5.10.0 Hva er det jeg har oversett? Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 PRØV DENNE SIDEN :http://www.itpro.no/article.php?sid=2969&mode=nested&order=0 Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 PRØV DENNE SIDEN :http://www.itpro.no/article.php?sid=2969&mode=nested&order=0 Det står akkurat det samme der som i guiden her på siden. Problemet er at når feilmeldingen kommer, så løses disken ut og jeg får beskjed om å sette inn en disk med nok plass (ja, jeg har sjekket at det er den rette cd'en som er i...). Da kan jeg ta en kaffepause, en dusj og se Lord of the rings - extended version, uten at det kommer noen ny melding... Men takk for at du tok deg tiden med å lete etter et svar mvh fredonor Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Husk disk at once, om ikke det er valgt går det ikke å overbrenne ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 [*]Åpne nero. Velg File og så Preferences [*]Så velger du menyen som heter "Expert Features". [*]Så kliker du ved haken som heter "Enable overburn 'Disc at once'....." [*]Så taster du inn 90minutter i "Maximum CD Length" [*]Når du har gjort dette så lager du deg et nytt ISO og legger det du skal ha på cd-rom plata i på vanlig måte. [*]Så velger du den lille "burn" knappen som vanlig, og du får opp forskjellige menyer. Du velger "Multisessions" og og klikker av "No multisession. [*]Og så klikker du deg bort til "Burn" og velger "Disc-At-Once". Da skal du ha gjort det som trengs... Hvis ikke...bytt plater. Hvis det er MMore plater så er det mange som har hatt problemer med de. Og oppdatering til absolutt siste version av ahead nero burde du oxo gjøre www.nero.com Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Det var Disc at once jeg hadde oversett.... nu går alt så meget bedre :-) Tusen takk for hjelpen mvh fredonor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå