Per_Ekorn_93 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) *Fjernet* Endret 23. august 2013 av Tobias89 Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har nok mye og si med at du har blitt såret på den måten før. Sliter selv med det samme problemet. Bare å bite tenna sammen. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Uff, det sliter på psyken å gå rundt å være sjalu å tenke på sånt HELE tiden, glad jeg er ferdig med sånt selv, ikke det at det hjelper deg i din situasjon.. Men har nok mye med at din x var utro, med en annen gutt.. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du er jo klar over hvorfor du tenker sånn, i tillegg til at du sier du vet hun er trofast mot deg. Så hva mer kan vi gjøre? Du sier selv du har alt som skal til for at du burde stole på dama di, så gjør som serrghi sier: Bit tenna sammen og skjerp deg. Blir det for ille kan det jo bli slutt, og det vil du vel ikke? Lenke til kommentar
Per_Ekorn_93 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) *Fjernet* Endret 23. august 2013 av Tobias89 Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvorfor stiger sjalusien på topp når du vet hun ikke er sånn? Kommer du ikke til å gjøre noe med det vet du at hun blir lei til slutt, så det er jo bare å finne ut hva du vil. Det begynner å bli sykelig sjalusi når hun ikke engang kan ha guttevenner hun kan treffe! Vil du ha henne lar du henne ha venner uten at du blir sjalu av den grunn, så enkelt er det. Hun er fortsatt din, husk det! Lenke til kommentar
Per_Ekorn_93 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) *Fjernet* Endret 23. august 2013 av Tobias89 Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg tenker at...kanskje du ikke er sjalu for at dama di vil like vennen, men kanskje vennen som prøver seg på henne? Jaja...blir kanskje litt verre dette da. Hvis hun sier at han er en god venn, så er han en god venn som ikke vil gå over grensen. Jeg tenker at du har jo selv kvinnelige venner? Og du prater vel med dem? Hva tror du dama di føler når du er med dem? Men når dere har blitt enige om å være kjærester...så kan du slappe av. For hun er din kjæreste og du hennes. Ingen kan være mer kjær enn kjæresten. Derfor må du stole på henne på samme måte som hun stoler på deg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg har ikke hatt noen ny partner etter at min eks var utro, men jeg vil tro at det er noe som kan være ødeleggende, selv i ett nytt forhold. Hvis man først har opplevd utroskap så er det nok lett å få slike tanker om en ny partner også. Jeg kan ikke komme med noe bedre råd enn de andre her har, bit tennene sammen og si til deg selv: "Hva er det egentlig jeg holder på med? Jeg kan ta det med ro, det er meg hun er glad i." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå