M-Gard Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg spiller i et band med to venner, jeg og trommisen (jeg spiller gitar) har spilt sammen i noen måneder og har klart å lage noe sånt som 4 låter eller noe. Vi er fra Kolbotn og er født i 94 alle sammen. Vi er veldig inspirert av Metallica og Stonegard, men vi spiller litt mer heavy en dem. Vi har heller ingen vokalist ennå, men jeg har planer om å prøve meg. Er du i riktig aldersgruppe og er interesert, send meg en PM! Lenke til kommentar
lindeberg77 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 kansje interresert er født i 1994 jeg og. har spilt i 3-4 mnd. Har også en kh 602 Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Fett! Jeg har samme gitar! Har spilt i 3 og et halvt år da. Men du kan jo komme på en øving? Jeg spiller i et band med to venner, jeg og trommisen (jeg spiller gitar, spilt i 3-4 år) har spilt sammen i noen måneder og har klart å lage noe sånt som 4 låter eller noe. Vi er fra Kolbotn og er født i 94 alle sammen. Vi er veldig inspirert av Metallica og Stonegard, men vi spiller litt mer heavy en dem. Vi har heller ingen vokalist ennå, men jeg har planer om å prøve meg. Er du i riktig aldersgruppe og er interesert, send meg en PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå