Pizzaen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei Tenkte og lage film i Movie maker og lurer på, blir kvaliteten dårligere i Movie Maker en viss jeg bruker f.eks Sony Vegas ?? Mvh Pizzaen Lenke til kommentar
RIKSTOTO Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Microsoft Movie Maker er en gratis programvare som følger med Windows det vet du sikker, hva forventer du ellers? Skulle Microsoft gi deg den beste programvare liksom? Nei! Kvaliteten blir ikke bedre enn programmer som er lagd til lage filmer. Jeg bruker Pinnacle Studio 9 Pluss. Meget brukervennlig, men dette koster noen laper du kan sikkert finne på Torrent greier. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Bildekvaliteten blir den samme uavhengig av hvilken programvare du bruker. Det er kodingen og komprimeringen du velger som avgjør kvaliteten, ikke programvaren. Et dyrt og avansert program gir deg flere muligheter, men ikke nødvendigvis bedre bildekvalitet. Endret 25. juni 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
RIKSTOTO Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 kjeklulf har rett:P det var det jeg mente egentlig, altså i Pinnacle Studio 9 har man mange kvalitet-muligheter Ellers kan man justere selv hvordan kvalitet man vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå