ogajor Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 For å kompensere for dårlig lys så måtte jeg ned i stor blender og kom ut med dette resultatet. Ikke verst synes jeg da for fokusen traff. Er det noen som har noen kommentarer til dette da? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Dof som ekstremsport. Dette er det mest ekstreme eksemplet på smal dof jeg har sett på en stund, og det fungerer for meg. Det er som om jækelen er i ferd med å bryte over fra en annen dimensjon. Jeg har jo sett det før det ble lagt ut, fordi det ble tatt samme sted og tidspunkt som jeg tok bildet av min øgle. Det kom mye rart ut av den dagen, og dette er noe av det rareste. Ingen flere enn jeg som synes at dette er en annerledes og litt spooky versjon av genren? Litt kunst, lissom. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ha, ha. Dette var kult. Jeg blir rett og slett glad av å se på det. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hvor stor blender er det snakk om her? Liker den smale DOF'en. Endret 25. juni 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) La meg gjette: 50mm f/2? Artig bilde .... Vet ikke helt hva jeg skal si , annent enn at jeg likte måten du har "fanget" øgla på... Ser nesten ut som at den er på vei til å skyte fart mot oss... PS! Innlegg nr. 100 Endret 25. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
ogajor Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Det jeg brukte zuiko 50mm på største blender altså f.2.0. Takk for kritikken. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det jeg brukte zuiko 50mm på største blender altså f.2.0. Takk for kritikken. Det var ikke så dårlig gjette det Kritikken var vel fortjent..! Lenke til kommentar
tommis Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Synes det var et artig bilde, blir jo helt fjern av å se på det for lenge Ser nesten ut som om det er et av disse 3D-brille bildene som var så populære for lenge sia. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg synes det er et flott bilde. Jeg ville nok foretrukket pittelitt større DOF, men det funker absolutt slik det er, spesielt når fokuspunktet sitter så bra. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det meste er allerede sagt, men jeg vil legge til at han ser ut som en fornøyd krabat Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Denne karen ser ut som en skikkelig luring. Litt som Mr. Larkin; for de som er gamle nok til huske den serien. Ble i godt humør av denne karen. Ellers har jeg lite nytt å bidra med. Tom Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sitter og nynner en sannsynligvis feilaktig tekst på en gammel Doors melodi: "Breaking through from the other side...." (eller kanskje det var riktig tekst allikevel) Uansett fungerer det 100% i mine øyne med så åpen blender. Tøfft!! Lenke til kommentar
Con Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så fint den smiler til fotografen . En veloppdradd øgle det der! Lenke til kommentar
wollollo Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er mulig det bare er meg, men jeg synes bildet nærmest tipper over mot venstre, og det gjør meg nesten litt dårlig. Sannsynligvis kombinasjonen midtstilling, hodevinkel og kropp mot hjørnet. Ellers veldig kult. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kult bilde. Jeg likte det. Litt annerledes enn vanlige bilder av slike dyr. Smiler til fotografen gjør den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå