Speik Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Dette er kraftige saker.. "Ass to ass baby.." Jeg skjelver nesten ved tanken på å se filmen på nytt. Ubehagelig, men fantastisk film. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Requiem for a Dream er min definitive ener blant filmer. Et utrolig gripende drama som er perfeksjonert i alle ledd, det er sjeldent. Ingen film har påvirket meg slik emosjonelt som denne, en berg- og dalbanetur som er tung å komme gjennom. Filmen handler forsåvidt ikke om dop, men om avhengighet på generell basis og menneskets iboende svakhet. Tror jeg skal se den på nytt snart, men jeg kan ikke se den uten å være i helt rett sinnstemning og svært opplagt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Requiem bør ikke være pensum for vordende filmskapere, den bør være pensum på ungdomsskolen. Enig Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Dette er en av de beste filmene jeg har sett, kanskje til og med den beste. Vanvittig gripende og sterk, med et utrolig soundtrack. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Skammer meg over å rekke en hånd i været og si at jeg ikke har sett denne filmen. Skal sees før jeg dør. Jo fortere, jo bedre. Kjøp den i dag. Det var det med penger da. Ah, helvete heller, får skrape litt i lommeboka. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 En utrolig fin film, kan gi en person flere hundre tanker på sekundet. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Er DVD-en på det norske markedet sensurert? Den er vel det i USA? Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg kjøpte min i utlandet, men den var tvilsomt sensurert. Tror ikke at filmen kan være sensurert i Norge, hvis de egentlig sensurerer noe i denne filmen vil ingen få riktig tanke om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg