Gaarulf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei, jeg skal ikke spørre etter falske gamecards eller noe her. Rett og slett : Jeg spiller ikke lengre, og vil si opp betalinga (VISA). Men på Cancel Subscription sidene virker det som om jeg skal slette accounten. Er det bare å fortsette der og ta den tilbake når WOTLK kommer, eller mister jeg alt da? Ville vært kjipt å miste en småbra account fordi jeg ikke fant ut av noe. Lenke til kommentar
Saft_Tube Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg skulle gjøre det samme for lillebroren min som jeg betaler for. Fikk helt noia trodde jeg hadde slettet accounten, men det viste seg at blizzard bare er skikkelig glad i penger. Så de vil at du skal føle at du sletter accounten din Men i tilegg får du en spørreundersøkelse på hvorfor du vil slutte med betalingen og om det er noe Blizzard kan hjelpe deg med Roflmao Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Ok, så cancel subscripton er bare å stoppe betaling. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå