Gå til innhold

Vitnemålkaos

Anbefalte innlegg

Står her med "kompetansebevis" fra skolen i hånden.

Har tatt allmennfaglig påbygging, fra før av har jeg gk helse og sosial, og vk1 og 2 hjelpepleie.

Må jeg da sende inn både kompetansebeviset og vitnemålet til høgskolen? Og så finner de ut av hvilke fag som skal være med selv? Jeg har fått beskjed om at studieretningsfagene på GK og VK1 skal være med + fagene jeg tok i år.

Rådgiveren påstod at vi kom til å få alt samlet på ett vitnemål.. men nei da! Men hun ga jo ut forskjellig info til alle elevene, så ingen stoler på henne lengre.

Endret av bare_meg :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Syns vitnemålkaos beskriver ganske bra jeg, det er jo kaos fra rådgivers side. Men jeg ringte opptakskontoret og fikk hjelp nå, så bare steng den om du vil....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...