Vegard_Haug Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sega har annonsert at de vil utgi Bleach: Dark Souls i Europa. Les mer Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 !!! Da blir jeg kanskje nødt til og kjøpe meg Nintendo DS da Lenke til kommentar
dask Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nå må de snart lage slike spill til de litt større konsollene Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Venter på et Bleach og One Piece spill til PS3. Det hadde vært guddomelig. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Utrolig at disse spillene fortsatt trekker folk. Forstår ikke hva som er så "nytt" med denne iforhold til den forrige på DS. Lukter litt melking, og det fungerer jo, når folk faktisk kjøper seg DS bare for dette spillet Lenke til kommentar
420maryjane Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 tja.. nye triks? kanskje vi får vært arrancars\vizards? slossespill er som regel alltid bare melking eller perfeksjonering. som de sier på engelsk, if it aint broke, dont fix it. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg vil mye heller ha Bleach: Heat The Soul 5 på PSP Noen som vet om det kommer til norge eller hvor jeg får bestillt det? on-topic - hva er det med den grafikken? ser ut som ett gammelt Gameboy spill jo Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Finnes det egentlig noen virkelig gode anime spill? Jeg har spilt naruto og DBZ på PS2 som var rimelig underholdende en liten stund, men ikke særlig mer enn det. Lenke til kommentar
alveq Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vil faktisk si dette er et av de bedre spillene til DS. Spiller den japanske versjonen, og uansett om du bryr deg katta om Bleach er dette et godt slossespill. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Finnes det egentlig noen virkelig gode anime spill?Jeg har spilt naruto og DBZ på PS2 som var rimelig underholdende en liten stund, men ikke særlig mer enn det. Naruto Rise of a ninja til xbox360 er ikke så ille, i alle fall et av de bedre eg har prøvd. Synd at eg ikke har DS :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg