EmmJay Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Cryteks Cevat Yerli og Forbes prøver å komme til bunns i den europeiske spillkulturen. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Å si at vi ser på de som onde blir vel litt å ta i. Vi ser bare det at å skyte en stakkars alien med 1,000,000 kuler ikke er like moro som mye annet. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Må si meg enig med Lakus, jeg er veldig glad i skytespill egentlig, ikke pga blod og gørr, jeg gir blaffen i det, men uansett, jeg spiller andre ting, som f.eks. Titan Quest eller World in Conflict mer. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nå ble jo Halo 3 hypa så til de grader borte i statene da, med store release fester der kjendisene møtte opp etc. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hmm.. uten å begrunne det så altfor mye med en gang.. så ville jeg kort ha sagt at jeg tror kanskje det er fordi vi liker story bedre!? Og derfor velger andre type spill (i tillegg).. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg liker at det er Crytek som kaller folk pyser, det var tross alt de som ungikk alt som kunne minne om blod i Crysis, og som gjorde koreanerne om til sprites et tiendedels sekund etter at de døde, til tross for at de utviklet en kompleks fysikkmotor. Endret 24. juni 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
djchange Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tmrk: Det var "stor releasefest" med "kjendiser" her i Norge også, med blant annet Aylar, Andreas Torkildsen og sydhavskongene i Madcon... he he. Det er vel kanskje det at folket i bl.a Norge ikke hiver seg blindt over ett produkt bare fordi en kjent person sier at det er det beste eller om f.eks Findus hadde laget Crysis-fiskepinner med glitrende alien-klistremerke i esken :> Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe, jo det er sant det. Synes forøvrig det er morsomt at det er Crytek som kommer med disse uttalelsene, da det virker som om de prøver å finne unnskyldninger for hvorfor Crysis ikke solgte så bra. De la jo all skylda på piratene for en stund siden. Hadde de kanskje kodet CryEngine2 bedre og lagd et bedre spill så hadde ikke dette vært nødvendig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (kunme nevnt at jeg er en stor fan av Mortal Kombat serien, men lar være.) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 vel nå har jo usa alltid hatt en mer våpenglad kultur... Lenke til kommentar
dask Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gi meg ett skytespill verd og kjøpe da. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg vil nå også si at amerikanerne er til dels "dummere" når det kommer til sånne ting. Amerikanske foreldre mener jo at volds-spill er bedre enn spill som baseres på sex. I tillegg er nok volden mye "kulere" blandt amerikanske ungdommer enn norske/europeiske. Bare se hvor mange 12-14 åringer man møter online på Gears of War for eksempel. Jeg vil tørre å påstå at det er en del mindre andel norske i den aldersgruppa som spiller GeOW(snakker om prosentandel, bare så det er sagt). Dessuten er nok, som det sies her, amerikanerne mye mer påvirket av kjendiser enn i europa generelt. Kanskje vi er mer kritiske. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 syns ikke skyte spill er onde, men en del av de som har kommet i det siste(vegas 1 & 2, and alle sci-fi skyterne er kjedelige og dårlige) men andre skytespill som Strangehold, the punisher, brothers in arms ect. er fine Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 å ha to kontinentdekkende kriger innenfor tidsrammen av en enkelt generasjon kan gjøre slikt med folk men det som bekymrer meg er hvor fort andelen folk som labber rundt med tøff-i-trynet/gangster holdning, øker... Lenke til kommentar
Agg Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg tror det rett og slett er så enkelt som at vi er mer kvalitetsbevisste enn hva amerikanerene er... Jeg kan ihvertfall ikke påstå at jeg blir spesielt gira når "Generic Alien Shooter nr 294" blir annonsert. Ikke fordi jeg har noe imot "skytespill" på noen som helst måte, men rett og slett fordi det finnes langt mer interessante titler på markedet enn nok en alien shooter. Lenke til kommentar
djchange Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Mens "Generic Sport [årstall]" er ofte en stor slager på denne siden av dammen. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Angående artikkelen er det vel mer rett å si at Amerikanerene er gladere i våpen og skyting enn andre folk i verden. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Mens "Generic Sport [årstall]" er ofte en stor slager på denne siden av dammen. Hehe veldig sant. Personlig liker jeg som regel bedre skytespill enn sportsspill (kanskje foruten bilspill), men er egentlig i en periode med en spillmessig ørkenvandring for tiden...lite interessant for tiden synes jeg. Allikevel så er det flere titler jeg venter på, kjenner lysten på et nytt og bra RTS som SCII eller E:TW tvinger seg frem. Så er nok ute etter mer dybde en vanlige skytespill gir for tiden. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 At Fifa lå høyt oppe overraskte meg ikke (selv om det ikke fortjener det), Men at mest solgte spill skulle være Dr. K-ett-eller-annet's Brain Training hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) In conclusion: Amerikanere er dumme, våpenglade folk som får mye mer glede av å skyte på folk i spill enn det vi Europeere er. Ergo, vi er langt mer intellektuell enn dem! Men seriøst, jeg tror faktisk det. Endret 24. juni 2008 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg