chris300 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hvordan får jeg konvertert mange bilder i raw til jpg samtidig? I cs3. Bruker nikon. Endret 24. juni 2008 av chris300 Lenke til kommentar
grizley Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hvordan får jeg konvertert mange bilder i raw til jpg samtidig? I cs3. Bruker nikon. Da kan dessverre ikke jeg hjelpe. Mvh en som vurderer å gå over til Nikon Endret 24. juni 2008 av grizley Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Slik jeg gjør det; 1.Åpne raw-filen i CS3 2.Redigere bildet (dra i mange spaker o.l.) 3.Trykke OK (e.l.) før det nå skal åpnes i "vanlig" CS3, hvor man bare lagrer filen slik at det blir en jpg fil... EDIT: PS! Jeg bruker Canon...!!! Endret 24. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Om ein har Canon, Nikon eller eit anna merke har absolutt ingenting å seie, so lenge råformatet er støtta av ACR, og med siste versjon har ein støtte for dei alle fleste kamera. Trådstartar seier ikkje kva måte han gjorde det på, men det finst eit par måtar, skulle andre vere interessert: Den enklaste måten er å bruke Image processor: File --> Scripts --> Image processor. Eller so kan ein opne alle bileta i ACR (Camera RAW), merke alle og lagre. Ein kan lagre til JPEG direkte frå ACR, det er ikkje nødvendig å opne filene i PS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå