Bornslip Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Er det noen her som bruker drivere til skjermen sin? Hva hjelper i tilfelle disse driverne? Og til slutt, noen som vet om en side der man kan laste ned windows drivere, til f.eks skjermen sin? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har 2 21" sony skjermer som jeg har brukt i forskjellige oppsett med og uten driver. Kan ikke si at jeg har sett noen forskjell. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Skjermdrivere er generelt ikke nødvendig, siden alle moderne skjermer støtter plug and play. Unntaket er hvis man bruker BNC-inngangen; da funker ikke plug and play. Skjermdrivere er ellers ikke noe mer mystisk enn filer hvor man i ren tekst spesifiserer hvilket frekvensområde skjermen takler. Slike kan man lage selv, hvis man vil. Imidlertid tror jeg at enkelte skjermprodusenter tilbyr tilpassede fargeprofiler til skjermene sine, som de inkluderer i driverpakken du laster ned. Dette kan muligens være nyttig i forbindelse med grafisk arbeid, men det kan jeg svært lite om. Drivere finner du uansett på produsentens websider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå