Rhyth Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har lyst til og lære meg HTML og CSS. Noen som vet om noen bra bøker til dette? På norsk og helst med oppgaver. Noe ala skolebøker Jeg kan veeldig lite fra før, så må være bøker som er for nybegynnere Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Sitepoint.com har noen veldig bra bøker, holder selv på å lese CSS Anthology nå, og den er veldig bra, synes ivertfall jeg. De har bøker for både CSS og HTML i forsjellige vanskelighetsgrader (NB På engelsk) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Akkurat for å lære HTML og CSS er nesten engelsk eit krav kva forkunnskap angår. Deretter har, som Sjark seier, sitepoint.com ein god del bra bøker. Har lest litt av bøkene derfrå sjølv, og dei held jevnt over god kvalitet. Ellers har du sider som htmldog.com. Hadde eg vore deg hadde eg satt meg som mål å lage ei eiga lita personlig heimeside der du fortel om deg og dine interesser. Har du det som utgangspunkt, har du meir enn nok å holde på med både innanfor CSS og HTML. Ta for deg ting undervegs i læreprosessen og bygg ut gradvis. Dei aller fleste startar omtrent på dette nivået Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jeg kan engelsk da Men syns det er lettere og lære meg noe hvis det er på norsk. Hvertfall sånn til og begynne med Men takk for tipsene, skal sjekke ut de bøkene de har der Endret 25. juni 2008 av Rhyth Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har selv boken: Kom i gang med HTML og XML Norsk bok, lett leslig. Fikk den ta jeg var 13 år. Og bruker den fortsatt nesten hver dag. Anbefales! http://www.datajungelen.no/boeker/HTML/HTML_norsk.html (nr.3) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har selv boken: Kom i gang med HTML og XML Bok fra 2002 Det finnes ikke gode bøker i dette som en mer enn tre år gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå