inspo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei Jeg kjøpte Nikon Coolpix P80 for ca. 2 uker siden. Og når jeg skal legge inn bilder på pc'en blir kameraet registrert som, ja, et kamera av Windows XP. Men jeg syns det er mye bedre viss kameraet bare hadde blitt registrert som en lagringsenhet, som man kunne åpne i utforsker, i stedet for å drive med Windows Overføring av bilder og alt det der.. Kameraet jeg hadde før (Coolpix L4) ble vist som en lagringsenhet, så det går vel an å få det til med det nye kameraet også? På forhånd takk for hjelpen ; Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du kan ikke endre innstillinger på kameraet da? Det kunne jeg i allefall på min gamle Fuji Finepix 2800. Min 30D blir registrert som kamera, men jeg kan gå inn på det og kopiere ut bilder allikevel. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Du kan ikke endre innstillinger på kameraet da? Det kunne jeg i allefall på min gamle Fuji Finepix 2800. Min 30D blir registrert som kamera, men jeg kan gå inn på det og kopiere ut bilder allikevel. Jeg skal se på kameraet om det går an å endre noe. Da er det sikkert pc'en min som er litt fucka, da.. For jeg får bare opp "Windows Overføring av bilder" eller hva det heter nå igjen.. Edit: Det funka visst, men jeg måtte vente i evigheter før bildene kom fram.. Endret 24. juni 2008 av chop1 Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Bra det ordnet seg. Det tar litt tid av og til ja. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 På Nikon SLRs kan man som regel velge om man vil det skal vises som kamera eller lagringsenhet. Vet ikke hvordan menyen er på Coolpix P80, men om du finner "Setup menu" og deretter "USB" og velger "Mass storage" så skal det gå. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 På Nikon SLRs kan man som regel velge om man vil det skal vises som kamera eller lagringsenhet. Vet ikke hvordan menyen er på Coolpix P80, men om du finner "Setup menu" og deretter "USB" og velger "Mass storage" så skal det gå. Det er ikke sånn på P80.. Gikk innpå SETUP og alt det der, men nei : ) Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 På Nikon SLRs kan man som regel velge om man vil det skal vises som kamera eller lagringsenhet. Vet ikke hvordan menyen er på Coolpix P80, men om du finner "Setup menu" og deretter "USB" og velger "Mass storage" så skal det gå. Det er ikke sånn på P80.. Gikk innpå SETUP og alt det der, men nei : ) Hehe, ok. Beklager for eventuelte falske forhåpninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå