Duppen2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bow Wow ruler, liker Three Six Mafia åsså men, lurte på om det er non som veit om non andre rappere, seff ikke eminem og 50cent å sånt, er dritt lei de som er kjente i Norge.. Lenke til kommentar
Compose Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ... Nå skal ikke jeg kritisere musikksmaken din, så jeg vil anbefale deg å ta deg en tur innom Hip Hop-tråden her på diskusjon.no og se om det ikke er noe du liker der. Hvis du leter etter artister som ikke er "kjente i Norge" kan du jo alltids sjekke ut hip hop som er litt mindre kommersiell/mainstream enn Eminem og 50 cent, det finnes masse bra musikk der ute som ikke handler om dop og damer. Du kan jo foreksempel begynne med å se på artister som Lupe Fiasco som en overgang fra The Voice TV til musikk som faktisk har noe å si. No offence til Voice, Eminem eller 50 Cent. Haha. Hip Hop-tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;start=11000 Lenke til kommentar
Duppen2 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 ... Nå skal ikke jeg kritisere musikksmaken din, så jeg vil anbefale deg å ta deg en tur innom Hip Hop-tråden her på diskusjon.no og se om det ikke er noe du liker der. Hvis du leter etter artister som ikke er "kjente i Norge" kan du jo alltids sjekke ut hip hop som er litt mindre kommersiell/mainstream enn Eminem og 50 cent, det finnes masse bra musikk der ute som ikke handler om dop og damer. Du kan jo foreksempel begynne med å se på artister som Lupe Fiasco som en overgang fra The Voice TV til musikk som faktisk har noe å si. No offence til Voice, Eminem eller 50 Cent. Haha. Hip Hop-tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;start=11000 hørte på han før hehe Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Souljah Boy burde være midt i blinken for deg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 For ikke å snakke om Sean Kingston. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 SHAWTY L-O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå