Gå til innhold

Elkjøp og prisgaranti ?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle i går handle meg et Canon Ixus 860IS hos Lefdal, men da jeg oppdaget at de var utsolgt og ventet på nye kamera fra lager, snakket jeg med Elkjøp sin support og spurte om de hadde prisgaranti på samme kamera dersom jeg gikk i en Elkjøp butikk og kunne vise til annonsen som tilsier en pris på 1795,-. Han jeg snakket med hos elkjøp sa at det var bare å ta med seg kundeavisen fra Lefdal, gå i butikken og få kameraet til samme pris som hos Lefdal. Jeg drar så til min lokale elkjøp butikk, men der kontrer de og sier noe helt annet. De kan ikke gi prisgaranti på varer fra Lefdal fordi begge kjedene er underlagt samme konsern, ergo så må jeg betale full pris for kameraet om jeg vil kjøpe det fra Elkjøp.

Nå vurderer jeg å drite i begge to og heller handle tilsvarende kamera i USA når jeg drar til NY på lørdag. Noen andre som har erfaringer med Elkjøp sin prisgaranti ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hørt om den begrensningen før. Dessuten er det jo ikke fornuft i det de sier:

"Vi kan ikke selge deg kameraet til den prisen, for vi gjør det egenetlig allerede".

Jeg har bare hatt positive møter med elkjøp sin prisgaranti. Jeg ville ringt kundeservice igjen, spurt en gang til og deretter fortalt historien og bedt ham ta kontakt med din lokale butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...