Gå til innhold

Drebin Points (forstår ikke systemet)

Anbefalte innlegg

På MGS4 så forstår jeg ikke meg helt på systemet, jeg selget et våpen for 1500 DP, og får kanskje bare 150 for den ... eller bruker den litt tid før DP'ene blir overført?

Og, hva er alt det styre på start med at den ene fyren driter på seg (pluss at det kommer flashback moment) ??

Endret av beanfan94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DP er akkumulert basert på "war price" for regionen du befinner deg i. Jo mer krig og helvete som foregår, jo mer blir våpen verdt - både for salg og kjøp.

For eks:

RPG 6000 DP x 0.20 x 0.50

Da får man omtrentlig 1/4 av prisen, altså 2000. I tillegg har det også noe å si hvor verdifullt og sjeldent våpenet du kommer over er. Så det er altså flere faktorer som spiller inn på den endelig prisen. Kan forøvrig tipse om at mot slutten på spillet synker prisen på det meste kraftig, ergo kan det være lurt å spare opp poeng til da - slik at man kan kose seg med masse våpen ved andre gjennomspilling.

Lenke til kommentar
DP er akkumulert basert på "war price" for regionen du befinner deg i. Jo mer krig og helvete som foregår, jo mer blir våpen verdt - både for salg og kjøp.

For eks:

RPG 6000 DP x 0.20 x 0.50

Da får man omtrentlig 1/4 av prisen, altså 2000. I tillegg har det også noe å si hvor verdifullt og sjeldent våpenet du kommer over er. Så det er altså flere faktorer som spiller inn på den endelig prisen. Kan forøvrig tipse om at mot slutten på spillet synker prisen på det meste kraftig, ergo kan det være lurt å spare opp poeng til da - slik at man kan kose seg med masse våpen ved andre gjennomspilling.

Joa, fordi jeg er der når jeg må ta VAMP, og jeg brukte nesten nettopp 40000 DP på railgun skudd, siden (som jeg vet) er det eneste som holder han nede.. eller siden du har runna spille (virker det som) hvordan tar jeg Vamp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...