firefireto Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som har hørt noe om Fifa 09? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Tja..er vel litt tidlig.. kommer vel i oktober-november som vanlig..? edit: litt info her. der står det release: 15 oktober Endret 24. juni 2008 av Tommy Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Faster and more controlled dribbling Improved trapping to bring the ball under control more quickly More realistic Off Ball Movement First Time Actions for shooting and passing A new feature this year is Customizable AI (which we are showing today). Now you can adjust AI settings so teams perform and behave like the real-life teams. Share and download your favourite settings online via Football World. Dette hørtes bra ut Gleder meg Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Faster and more controlled dribbling Improved trapping to bring the ball under control more quickly More realistic Off Ball Movement First Time Actions for shooting and passing A new feature this year is Customizable AI (which we are showing today). Now you can adjust AI settings so teams perform and behave like the real-life teams. Share and download your favourite settings online via Football World. Dette hørtes bra ut Gleder meg Det med Customizable AI hørtes bra ut FIFA 09 er uten tvil det spillet jeg gleder meg mest til Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg digger FIFA spillene. Har lagt ned en god del timer i 08`ern. Vil anta at UEFA08 styringen blir noe likt i Fifa09. For all del håpe at Fifa09 ikke får sånn enkel scorings taktikk slik UEFA fikk, dette ødlegger vil ødlegge opplevelsen. Kjedelig når 90% av alle scoringer skjer på samme måte. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Denne gangen tror jeg nesten jeg blir nødt til å kjøpe både FIFA og PES. Har egentlig troen på FIFA 09, men om det blir for likt UEFA-spillet, så vet jeg ikke helt. Likte det ikke :S Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 De har lansert en side for spillet, men lite nyttig der til nå. http://www.fifa09.ea.com/ Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har sikkelig stor tro på fifa iår. får håpe det kommer noe mer informasjon ganske snart! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det har gått to dager siden Macfjott postet notis om dårlig emnetittel i tråden. Siden den gang har firefireto vært innom tråden og bør ha sett denne notisen. Da emnetittelen tydelig ikke er forbedret stenges tråden. Reaksjoner på moderering tas som vanlig ved PM (personlig melding-funksjonen i forumet). Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg