Fotofashion Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) kun rask edit enda.. ja ble inspirert av deg Cruel ... angående sign/stempel.. det er pga bildet er kun proof enda.. Endret 24. juni 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Har du gjort noe med kjolen på ryggen? :o Fin jente, spesielt ansikt på en måte..tror du kan vise fram fine bilder med henne som modell. Ser for meg at en svak tone med backlight kunne vært fint i en slik positur.. Når hun skyver skulderen fram slik ser hun litt slakk ut i holdningen. Fint lys, fine hud-toner Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 prøvde å få plassert backlight faktisk.. men det var ikke plass til det.. kaffen var alt for trang.. Fikk kun plassert 2 lys. Nei ikke gjort noe med kjolen. selvsagt skal elementer som fortyrre fjærnes i pp. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 prøvde å få plassert backlight faktisk.. men det var ikke plass til det.. kaffen var alt for trang.. Fikk kun plassert 2 lys. Nei ikke gjort noe med kjolen. selvsagt skal elementer som fortyrre fjærnes i pp. du mener vel at det var trangt i cafeen. synes at begge bildene var fine, men likte definitivt nr.2 best. vet ikke helt hva som gjør det, men det var noe med uttrykket. bra jobba! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 hehe opps Cafeen ja.. til info.. Bildene ble tatt i choco boco på baklandet, Trondheim. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Det var da kjempeflotte portretter. Ser ut til at du er ekspert på det der. Farger, lyssetting og positur ser ut til å klaffe fint. RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 takker for det .. noob som meg blir smigret av sånt.. portrettet stjal jeg fra Cruel i grunn.. ble inspirrert av bildet han posta under tråden fototref trondheim . Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 må ikke smigre meg for mye nå =) eneste som er likt er jo poseringen. lyset etc er jo all yours. blir kjempe bra når du får retusjert ansiktet og lagt på litt mere kontraster =) det andre er jeg ikke fuuult så begeistret for. i utgangspunktet er jo poseringen en klassikere. men vinkelen på hånden foran blir jo veldig massiv da. hånden blir en like stor flate som ansiktet nesten, og stjeler masse oppmerksomhet. hva med å legge den langs haken på skrå istede? eller noe sånt. bena ble kjempe stilige =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 du har så rett angående hånda ja Noe jeg må bli flinkere til å følge med, merka meg at du var veldig opps på det der under treffet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå