dek Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg er ute etter en erfaren Adobe Photoshop bruker som er villig til å utvikle en simple firma logo. Vinner logoen vil få credit og ære! Hvis du er intressert, pllz pm meg! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Credit og ære - er det «premien»? Lenke til kommentar
Roab Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 kanskje det er noen som er så snille, hadde vel kanskje vært lurt å si hva bildet skal være av?=) Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Photoshop lønner seg ikke når du skal lage logo, da er det Illustrator som er tingen Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er det virkelig noen som vil gjøre noe for å være snille lenger? jeg skal iallefall ha betalt om jeg skal lage en logo for et firma som akter å tjene penger. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 ... pluss at det hadde vært greit og vite hvor høy, bred og hva som skal stå i logoen, slagord.. firmanavn etc... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er det virkelig noen som vil gjøre noe for å være snille lenger? jeg skal iallefall ha betalt om jeg skal lage en logo for et firma som akter å tjene penger. Noe annet ville vært dustete. Jeg tror det er verdt ca 2-3000 kr avhengig av kompleksitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg