El Pistolero Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja har en lett og rask men litt dyrere kjøp alt fra den der kor ALLE TINGA er billige men kan fort bli noen lapper mere Mm. Det blir, for meg, 790kr dyrere. Noe som jeg SKAL unngå. Mulig jeg bestiller alle som er i nærheten av min. pris i samme forretning (+-50kr), og bestiller varer med større prisøkning der de er billigst. Er ikke så gøy å få 8 pakker på 8 ulike dager. :O Uansett da, her er oppsettet jeg er rimelig fornøyd med akkurat nå. Leste litt mer på Testene her på Hardware, og bygde ut etter det. Lurer på om jeg skal ta hakket opp til Intel Core 2 Duo 8500, istedet for Lillebroren Core2duo 8400. Men er usikker på om 0.16 Mhz i pluss, per kjerne, er verdt 200 kr..? Noen andre innspill? Åja, forresten. Til deg som anbefalte annen PSU enn Chieftec 650 Modular: Fant en test på samme serie, men 560w, Der den kom godt ut. Så det blir nok den. Modulær er nesten et must. OCZ, Chieftec, Spire & NesteQ på testbenken Har hørt at ''storebror'' er bedre å klokke ja. Men hva med antec three hundred gamer case? Nå vet ikke jeg om det applus kabintettet er et kabinett med god kvalitet da? Ser fint ut ja. https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=78801 Skal tro dette opsettet er meget godt.. Vil du ha applus moonkize så kan du endre det uten forskjell på pris Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Hadde i grunn ikke tenkt å overklokke noe som helst jeg. Lar det være standard, har ikke råd til å ødelegge noe.. linken til handlekurven din funka ikke.. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hadde i grunn ikke tenkt å overklokke noe som helst jeg.Lar det være standard, har ikke råd til å ødelegge noe.. linken til handlekurven din funka ikke.. https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=78483 Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Hadde i grunn ikke tenkt å overklokke noe som helst jeg.Lar det være standard, har ikke råd til å ødelegge noe.. linken til handlekurven din funka ikke.. https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=78483 "Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen Gå tilbake til administrasjonssiden" Du må krysse av for "lesbar for alle", så oppdatere. :] Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så det. Men den overstiger budjettet ditt veldig mye, så jeg dropper den Så veldig fint ut det der du satte opp selv. Når det gjelder strømforsyning må jeg på det sterkeste anbefale corsair sin 550 watt! Det er en nydelig strømforsyning til en billig penge! Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 bump . andre innspill? Lenke til kommentar
Chriskart11 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tom for ideer jeg hvertfall :!: Ser strålende ut, kjøpte en lignende pc for noen uker siden og ytelsen er vannvittig i forhold til prisen! Uansett, får du kjøpt Vista som OEM produkt ved å bestille fra alle de forskjellige forhandlerne i prisguiden? Lykke til, tror du kommer til å bli strålende fornøyd med det siste oppsettet du linket til her! Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Tom for ideer jeg hvertfall :!: Ser strålende ut, kjøpte en lignende pc for noen uker siden og ytelsen er vannvittig i forhold til prisen! Uansett, får du kjøpt Vista som OEM produkt ved å bestille fra alle de forskjellige forhandlerne i prisguiden? Lykke til, tror du kommer til å bli strålende fornøyd med det siste oppsettet du linket til her! Vet ikke. Håper det. :] Hvis ikke så finner jeg nok andre måter å skaffe meg et OS på.. -host- Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Søker nå etter en billigere skjerm enn Samsungen. Startet en tråd i "skjermer": https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=989796 Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Må bare spørre. Hvor stor forskjell ville jeg merket med denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159 I forhold til PC-oppsettet jeg har lagt ut? Hadde vel egentlig vært greit å få alt fra en forhandler... Lenke til kommentar
jarlholta Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Skjer med at alle velger p35 HK for sån 800-1000kr gå heller for at P45 hk, yter bedre kan ha mer ram, i stede for de usle 8GB som er max på p35 så kan du ha 16GB på P45... hovedkortene ligger fra kr 700-2xxx vil jeg si... Lenke til kommentar
jarlholta Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg vil si at du burde gå for det oppsettet du har der nannari altså... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159 Det holder til det meste, er dumt og kjøpe Intel PC om man ikke vil betale for mye, jeg er selv størst fan av Intel (de leder jo tross alt) Men oppsettet du har der er slett ikke dorligt, men kjører du intel C2Q Q6600 vs AMD Phenom 9850 BE, så vinner intel sin, til tross for lavere hastighet. Men hallo!! det betyr ikke at AMD Phenom 9850BE er en dorlig CPU... Det oppsettet du har der takler alt, du kan selv spille crysis med nokk så harde configs. Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Skjer med at alle velger p35 HK for sån 800-1000kr gå heller for at P45 hk, yter bedre kan ha mer ram, i stede for de usle 8GB som er max på p35 så kan du ha 16GB på P45... hovedkortene ligger fra kr 700-2xxx vil jeg si... Oppsettet jeg lagde sjøl har intel p45, med 4 GB ram., men kun bare støtte for 8 GB. Tror uansett ikke jeg kommer til å oppgradere/ha bruk for mer enn 8GB uansett. Og har en dualcore prosessor, noe som hjelper meg litt mer enn en Quad, da jeg tross alt spiller mer en jeg kjører multitask med mange tunge apps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå