ZenCo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei! Visst jeg låner bort scooteren min til en person uten førerkortet for moped, vil det ha noen konsekvenser for min del eller kjøretøyet mitt visst den personen skulle bli tatt? Sindre Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ikke hvis dere er taktiske. dere avtaler på forrhånd at kameraten din har tjuvlånt den...når han sier det til politiet, så er DU helt uten skyld. han blir da nødt til å ringe tel deg å forklare at han har stjålet mopeden din MENS politiet hører på, å da må du bare jatte med. han ligger ikke noe dårligere ann siden du selvsagt ikke annmelder det, men du derimot slipper unna uten konsekvenser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er sant, men hvis du ikke klarer det så blir det 3000,- Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Han får vel en mye strengere straff visst de sier at han stjal den, uansett om Sindre anmelder det eller ikke? Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 han har jo ikke stjælt den....bare lånt den av kammeraten uten å spørre om lov først. så er vanlig 6 månders utsettelse som gjelder Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Han som tok den uten lov får også 3000,- i bot, er ikke alltid man får utsettelse. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Veit. utsettelse får du endten ved gjenntakelse, eller hvis du er veldig flink til å ringe politiet daglig å høre om hvordan du ligger ann i saken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå