Rodion Raskolnikov Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har vel lite å si om det er en homofil handling eller ei - handlingen i seg selv betyr ikke at du er homofil. Det skal mere til enn det. Uansett, hvem bryr seg egentlig? Folk legger for mye vekt på å kategorisere legninger som igjen fører til at de er usikre på hva som passer og ikke passer innenfor rammene av den legningen de selv (for det meste) havner innen. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det å være så opptatt av kategorier virker på meg som en måte å distansere seg fra "oppførsel" man selv ikke liker / er usikker på. Man kan da omtale de som "de der", og peke på en gruppe man har laget... Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Enig med Manfred og Yuck Fou(genialt navn btw), folk bryr seg alt for mye om å plassere og vite hvilken kategori og legning handlingene deres går inn under. Hvorfor? Hvorfor må man vite om man er homofil om man runker en kompis f.eks.? Du vet selv om du er homofil eller ikke, dine handlinger har ingenting med din legning å gjøre. Og om du er homofil, er det så ille? Homofile er mennesker de også, det som skiller dem fra å være heterofile er at de blir tiltrukket av personer av sitt eget kjønn istedenfor det motsatte. Skjønner VIRKELIG ikke greien med all homofobien og homofili-debatter i samfunnet. Jeg kjenner en homofil mann, han ser jeg på som en venn og jeg tror han har mye å lære meg og andre Det som Manfred sier over meg er jo ganske dypt, men jeg må si meg enig. Om man absolutt på kategorisere og sette i bås all mulig oppførsel og handlinger som man selv eller som andre har drevet med, prøver man å distansere seg fra det og man synes også kanskje det er galt/negativt. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det å være så opptatt av kategorier virker på meg som en måte å distansere seg fra "oppførsel" man selv ikke liker / er usikker på. Man kan da omtale de som "de der", og peke på en gruppe man har laget... Nettopp. Hvis en leser om seksualitet i sivilisasjoner opp i gjennom historien er det ganske innlysende at samfunnets syn på seksualitet har enorm effekt på hva folk blir, eller tillater seg (er vel mer riktig) å bli tiltrukket av. Altså, legningsdefinisjonene vi har i dag er en moderne konstruksjon. Begrepet 'homofili' er langt yngre enn en skulle trodd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg syns tanken på å onanere sammens med en kamerat ekkelt, kvalmende og rett og slett ufyselig. Hva alle de andre menneskene på denne jorden, uansett legning, finner seg i å gjøre, kunne egentlig ikke brydd meg særlig mindre. Jeg ville ikke gjort det, uansett. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 syns det er digg å runke med en kompis jeg. gjort det noen ganger, like artig hver gang. Går ikke på at vi runker hverandre, selv om det har skjedd en gang, men på at det faktisk er litt ålreit å dele noe som faktisk alle gjør. Både kompisen min og jeg ser ikke poenget i å skjule ståpikken for hverandre hvis vi begge er kåte alikevel. Runk ivei trådstarter! Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ingen kan si at det er normalt og ronke sammen med andre.. det er noe man kanskje gjør tidlig på barneskolen når man lærer hva det er, eller hvis du bor laangt ute på landet og har ekstremt lite og drive med og et veeeldig spesielt forhold til kompisene dine.. normalt er hva de fleste gjør og unormalt er hva noen få gjør... som f. eks å runke med kompiser Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hvis ikke å ronke enn annen gutt er homo er jeg Presidenten av Guatemala.. Endret 25. oktober 2008 av tilhengeren Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hvis ikke å ronke enn annen gutt er homo er jeg Presidenten av Guatemala.. Vil bare starte innleget med å si Hello Mr.President Dette er normalt.FAKTA. Du har kansje ikke vært med på det selv sier du? Fakta er at de fleste gutter i 12-15 års alderen er litt av noen "forskerspirer" Jeg er homofil selv og vet mye om dette. Dere tenker sikkert: ekling, han har sikkert runka mye sammen med kompiser. Ogdet bare fordi jeg er homo Men skal ikke gå formye inn på fordomer Så hvis du er så redd så kan du vell spørre sønnen din om hva han drev på med hos kompisen sin etter skolen idag? Endret 25. oktober 2008 av kh92no Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er sikkert normalt for homofile, uten tvil. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ingen kan si at det er normalt og ronke sammen med andre.. det er noe man kanskje gjør tidlig på barneskolen når man lærer hva det er, eller hvis du bor laangt ute på landet og har ekstremt lite og drive med og et veeeldig spesielt forhold til kompisene dine.. normalt er hva de fleste gjør og unormalt er hva noen få gjør... som f. eks å runke med kompiser jeg kjenner mange som har runka med kompiser. Alle guttene i klassen gjorde det. Hvorfor er det så farlig? Det er bare utforsking, spenning, morro.. La dem holde på, det er sunt Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Det er så utrolig mange homofobe mennesker her. Og det er GREIT DET, dere må selvfølgelig få være det. Men slutt å slå ned på hva som er "normalt", hva som er "homofilt", og hva som ikke er det. Dere avslører bare at dere ikke kan noen ting om hvordan homofili fungerer i praksis. Om jeg så hadde hatt sex med 300 jenter ville jeg ikke blitt noe mer heterofil av den grunn. Jeg er homofil, jeg ble født homofil, ingenting jeg gjør vil kunne endre på det. Noen gang. Uavhengig av hva noen tror. Jeg har en god homofob venn, han innrømmer det gjerne selv. Men han respekterer meg og forstår at legning er noe innprintet (?) du ikke kan gjøre noe med. Å dømme andre fordi du synes det er "feil", når de faktisk ikke gjør noe galt, er bare idiotisk. Det var en her tidligere som skrev noe som "Skjønner ikke hvorfor to gutter ikke kan vente til de ikke er sammen før de kan runke"... dette viser bare at det ikke er normalt i dagens samfunn. Enn om det hadde vært sånn at å spise mat er tabu? Seksuallysten er den andre største lysten vår, etter mat. Bare tenk dere det? "Fakk, jeg er sulten, men jeg tør ikke spise foran andre..." TENK PÅ DET. Naturen har ikke sagt at én ting er mer homofil enn en annen. Om to hannløver har sex med hverandre fordi det er gøy, har det ingenting å si. Det er bare homofili som har blitt så voldsomt tabu etter at det såvidt er avkriminalisert etter religionenes jerngrep om samfunnet i flere hundre år. Endret 26. oktober 2008 av Skoony Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ok, fin rant. Jeg er likevel overbevist om at dette ikke er noe gjennomsnittstenåringen bedriver. Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så lenge dere ikke ser på Værander og spruter på værandre så tror jeg ikke att det er så homofilt. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 "Two guys naked in a hot-tub" I say no more. Det er så utrolig mange homofobe mennesker her. Og det er GREIT DET, dere må selvfølgelig få være det. Men slutt å slå ned på hva som er "normalt", hva som er "homofilt", og hva som ikke er det. Dere avslører bare at dere ikke kan noen ting om hvordan homofili fungerer i praksis. Om jeg så hadde hatt sex med 300 jenter ville jeg ikke blitt noe mer heterofil av den grunn. Jeg er homofil, jeg ble født homofil, ingenting jeg gjør vil kunne endre på det. Noen gang. Uavhengig av hva noen tror. Jeg har en god homofob venn, han innrømmer det gjerne selv. Men han respekterer meg og forstår at legning er noe innprintet (?) du ikke kan gjøre noe med. Å dømme andre fordi du synes det er "feil", når de faktisk ikke gjør noe galt, er bare idiotisk. Det var en her tidligere som skrev noe som "Skjønner ikke hvorfor to gutter ikke kan vente til de ikke er sammen før de kan runke"... dette viser bare at det ikke er normalt i dagens samfunn. Enn om det hadde vært sånn at å spise mat er tabu? Seksuallysten er den andre største lysten vår, etter mat. Bare tenk dere det? "Fakk, jeg er sulten, men jeg tør ikke spise foran andre..." TENK PÅ DET. Naturen har ikke sagt at én ting er mer homofil enn en annen. Om to hannløver har sex med hverandre fordi det er gøy, har det ingenting å si. Det er bare homofili som har blitt så voldsomt tabu etter at det såvidt er avkriminalisert etter religionenes jerngrep om samfunnet i flere hundre år. Hahahhahahahhah! Ka faen du pjatter med? Det er jo unormalt som faen! :!: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 På "Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX "-tråden oppdaget jeg ett eller to innlegg der som nevnte at de hadde onanert i en kamerats nærvær. Er det "unormalt"? Jeg har en kamerat som jeg onanerer med hver gang jeg er på besøk, uten at jeg noen gang har tenkt på det som sært. Det er nokså upraktisk å måtte gå ut av rommet for å runke, så hvorfor skal jeg ta meg bryet? Nå trenger jeg litt hjelp fra dere her, til å si meg om hvorvidt det er sett på som homofilt å runke med en kamerat. Er det? Gud så mye tid man kunne ha spart hvis man tenkte slikt. Neste gang jeg har en kompiss på besøk og vi begge må bæsje, så skal jeg foreslå at han kan sitte på fanget og bæsje mellom mine sprikende lår. Time saved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg