Anonym234 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kl 23:45 på TV3 i dag, "Onanifesten": (The Masturbate-a-thon) Dokumentar. De fleste gjør det, men få snakker om det. Masturbasjon er et tabuord for de fleste, men ett par er på et korstog for å endre folks holdninger. Doktor Carol Quenn og Doktor Robert Lawrence jobber som sexologer i California, men de er også arrangørene bak verdens eneste masturbasjonssamling, et arrangement hvor folk masturberer sammen for å spre kunnskap og informasjon om det tabubelagte emnet. Begivenheten går av stabelen hvert år ved San Franciscos «Centre of Sex and Culture", og omkring 200 frivillige møter opp årlig for å masturbere og vise sin entusiasme for saken. Denne dokumentaren følger arrangørene i forberedelsene til åpningen av årets begivenhet i San Francisco, og vi blir med når Storbritannias aller første arrangement for massemasturbasjon går av stabelen. Lenke til kommentar
Gjest Svært selvsikker gutt Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Og vet ikke om du har fått det med deg, men han spør faktisk om dette er homofilt! Det er greit nok, men jeg spurte aldri om noen kunne fastslå legningen min og si at jeg lurer meg selv. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ha-ha! den onanimaskinen de viste nylig virket en smule skummel. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har lyst til å ronke kompisen min, han har ronket sammen med andre kompiser før. Og nå har jeg lyst til å være med, men kun med han. Hvordan gå frem? Lenke til kommentar
Gjest Selvsikker gutt Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har lyst til å ronke kompisen min, han har ronket sammen med andre kompiser før. Og nå har jeg lyst til å være med, men kun med han. Hvordan gå frem? Du burde muligens lage din egen tråd her. Slik jeg ser det, har det blitt bevist i denne tråden at onanering sammen med kamerater av samme kjønn trenger på ingen måte å tyde på homofili. Å runke kompisen din derimot, vil jeg si er homofilt, og å prøve å runke ham selv om han sannsynligvis (?) er heterofil ville jeg lagt på is. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Kan jo hende han vil runke med han fordi det er den han stoler mest på, osv.. Siden han har gjort det før, kan du jo prøve å hinte det frem til han'? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skjønner ikke helt de som trur at legning kommer av ting man gjør. Man kan være hetro og ha sex med samme kjønn. --- For å svare på spørsmålet, så har jeg aldri runket sammen med kompiser, kommer aldri til å gjøre det, å liker ikke tanken på det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Onanerte litt med andre kompiser på barneskolen. Kjekt nok det, skapte i hvert fall litt klarhet rundt hvordan andre kropper så ut og diverse. Urovekkende mange rare spørsmål blant ungdom rundt omkring, vet jeg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skjønner ikke helt de som trur at legning kommer av ting man gjør. Man kan være hetro og ha sex med samme kjønn. Nei, det går ikke, heterofil+sex med samme kjønn= biseksuell.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Skjønner ikke helt de som trur at legning kommer av ting man gjør. Man kan være hetro og ha sex med samme kjønn. Nei, det går ikke, heterofil+sex med samme kjønn= biseksuell.. Som Skurupu skrev, så bestemmes ikke legning av handlinger. Det trodde jeg alle var enige om nå. Bare slutt å skrive det samme om og om igjen, du tapte diskusjonen. Gå og kast søppelet ditt et annet sted. Endret 7. juli 2008 av Yoshi Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Som Skurupu skrev, så bestemmes ikke legning av handlinger. Bare slutt å skrive det samme om og om igjen, du tapte diskusjonen. Gå og kast søppelet ditt et annet sted. ååååja, dumme meg.. så hvis en mann tafser og klår på unger, så betyr jo ikke det at han er pedo! Så lenge han sier at han ikke er det! aaaah, now I get it.. Eneste søppelet som skal kastes her er de idiotiske kommentarene visse har her som går helt imot fakta. Da skal jeg begynne å gå ut på gata og slå ned folk, jeg skal ikke kalle meg for voldelig for det bestemmes jo ikke av handlinger! kjempefin logikk! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ikke gidd å spill dummere enn du er Melisma! Eller er du faktisk sånn? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Verden er sånn.. Ikke jeg som har laget definisjonene! Heldigvis finnes det definisjoner så man lettere kan kommunisere.. Men så lenge folk nekter å inrømme at de faktisk hører til under en av definisjoenen de også som alle andre her i verden, ja da blir det komplisert og kommunisere, akkurat som i denne tråden. Hva er så dumt med det jeg skriver egentlig? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Som jeg nettopp skrev i en annen tråd. Du skriver det som om dine meninger er den evige, udiskutable sannhet, selv om godt over halvparten mener imot deg. Men for all del. Vær så arrogant og sta du bare ønsker, så ser vi hvor langt det tar deg til slutt... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Som Skurupu skrev, så bestemmes ikke legning av handlinger. Bare slutt å skrive det samme om og om igjen, du tapte diskusjonen. Gå og kast søppelet ditt et annet sted. ååååja, dumme meg.. så hvis en mann tafser og klår på unger, så betyr jo ikke det at han er pedo! Så lenge han sier at han ikke er det! aaaah, now I get it.. Eneste søppelet som skal kastes her er de idiotiske kommentarene visse har her som går helt imot fakta. Da skal jeg begynne å gå ut på gata og slå ned folk, jeg skal ikke kalle meg for voldelig for det bestemmes jo ikke av handlinger! kjempefin logikk! Haha, du forstår det jo bare ikke! Om to gutter har sex, er det selvfølgelig en homoseksuell handling, men de kan godt vært heteroseksuelle likevel, for å være homoseksuell er ingen forutsetning for å klare å ha sex med en gutt. Det er ikke noe fysisk hinder. Å være pedofil er heller ingen forutsetning for å tafse på småbarn. Jeg er f.eks. ikke pedofil, men det er ikke noe fysisk som hindrer meg i å tafse på småbarn. Helt enig i at det eneste søppelet som kastes her er de idiotiske kommentarene som går helt imot fakta. Veldig fint at du tør å innrømme feil. Nå synes jeg du bare er barnslig. En voldelig person er en som ofte tyr til vold, ergo defineres det av handlinger. Det gjør ikke legninger, for definisjonen av en som er heteroseksuell er "en som har seksuell interesse utelukkende av det motsatte kjønn" og ikke "en som utelukkende har sex med det motsatte kjønn". Jeg forstår ikke at du ikke ser forskjellen. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 For å rydde opp litt.. Biseksuell = sex med begge kjønn Bifil = seksuelt tiltrukket/forelsket i begge kjønn Homoseksuell = sex med samme kjønn Homofil = seksuelt tiltrukket/forelsket i samme kjønn Hetroseksuell = sex med motsatt kjønn Hetrofil = seksuelt tiltrukket/forelsket i motsatt kjønn Dette henger ofte sammen, men man kan være hetrofil og homoseksuell uten å være bifil. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) For å rydde opp litt.. Biseksuell = sex med begge kjønn Bifil = seksuelt tiltrukket/forelsket i begge kjønn Homoseksuell = sex med samme kjønn Homofil = seksuelt tiltrukket/forelsket i samme kjønn Hetroseksuell = sex med motsatt kjønn Hetrofil = seksuelt tiltrukket/forelsket i motsatt kjønn Dette henger ofte sammen, men man kan være hetrofil og homoseksuell uten å være bifil. No, u r wrong! Siterer fra Wikipedia: Heterofili er en betegnelse på en seksuell orientering som innebærer at en person blir romantisk og seksuelt tiltrukket av det motsatte kjønn. [...] Heterofili og uttrykket heteroseksualitet, som gir sterkere konnotasjoner til en ren seksuell tiltrekning, brukes ofte om hverandre. Som du ser, definisjonene sier ingenting om hva personen faktisk foretar seg! Og å skille mellom -fili og -seksualitet er en veldig grei ting å gjøre, men det er ikke så forferdelig vanlig. Verden er sånn.. Ikke jeg som har laget definisjonene! Heldigvis finnes det definisjoner så man lettere kan kommunisere.. Men så lenge folk nekter å inrømme at de faktisk hører til under en av definisjoenen de også som alle andre her i verden, ja da blir det komplisert og kommunisere, akkurat som i denne tråden. Que? Ingen her benekter at de faller under en legningsdefinisjon? Hvor tar du det fra? :S (For øvrig, her kan man lese litt om Skeiv Teori, som jeg er veldig enig med. Veldig gode poenger, men ikke så godt skrevet.) Endret 7. juli 2008 av Yoshi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Så alle mannlige fengselsfanger som etter år uten en kvinner i livet sitt utvikler ett erotisk forhold til en annen mann bak murene blir automatisk homofile? Nei, det er ikke slik det fungerer. Sperrene for hva man er komfortabel med seksuelt forandres, men ikke legningen. Det er derfor helt mulig for to heterofile menn å ha sex med hverandre uten å være det grann homofile. Endret 7. juli 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Så alle mannlige fengselsfanger som etter år uten en kvinner i livet sitt utvikler ett erotisk forhold til en annen mann bak murene blir automatisk homofile? Nei, det er ikke slik det fungerer. Sperrene for hva man er komfortabel med seksuelt forandres, men ikke legningen. Det er derfor helt mulig for to heterofile menn å ha sex med hverandre uten å være det grann homofile. Neinei. Hør på Melisma. De er biseksuelle nå! Uhm. Kremt. Melisma, stikk "definisjonene", dine opp dit solen ikke skinner du. De blir forrandret hele tiden, fra en dag til en annen, fra kultur til kultur. Desperate lillebåsetter, for ett slitsomt liv du må leve. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Akkurat det jeg mener også. Det må være et slitsomt liv å måtte klassifisere alt i båser og sortere. Verden er noe annet enn tre-farge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg