Gå til innhold

Har en spesiel musikksmak ..hjelp

Gjest Slettet-UibOnr

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-UibOnr

Hei!

Liker til vanlig trance/techno og vanlig musikk.

Men jeg har en litt spesiel smak, jeg blir bare helt borte når jeg hører sanger med masse bass og en spesiel lyd, sånn trance lyd elns, derfor så trenger jeg hjelp til å få taki flere sanger med slik bass og trance!

Et klipp der musikken nesten gjør meg senil, vet ikke hva sangen heter, vil vite det!:

http://uk.youtube.com/watch?v=sNjuBTL-EXg

Her er et annet youtube klipp der du hører den fine basslyden med trance midt uti klippet (ikke se på damene):

http://uk.youtube.com/watch?v=YCyWQcSDt1E

Jeg trenger flere sånne sanger før jeg døør!

Vil ikke ha vanlige trance/techno sanger, men hør på youtube klippene, hør på bassen og trancen! Sånne sanger vil jeg ha! :D:D:D

Takker evig for svar! ❤️

Endret av Slettet-UibOnr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Epic post!. Du vil ikke vite hvor latterlig "hør på bassen og trancen" høres ut.

Bare sjekk ut random electro. Kan nevne folk som Sven Weber, Klaas og Robbie Riviera!

og btw: Finn ut hva ordene 'trance' og 'techno' betyr, før du bruker dem i slike latterlige sammenhenger. "...med masse bass og en spesiel lyd, sånn trance lyd elns" er et eksempel

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Bare for å plage dere med litt mimring angående dumme uttalelser om musikk av type samlesjanger elektronisk. Så husker jeg de gode gamle dager når HS Records levde i Møllergata. Hvor jeg relativt ofte var innom å svei av avisbud lønna mi. Da gikk ofte praten i "dyp techno med masse fete rare lyder" osv. Synes det blir litt for dumt å gå til angrep på en som helt tydlig er blank på temaet, når du heller kan forklare stakkaren litt om sjangeren og hvilke artister han kan se på for å finne det han søker.

Personlig, om du er villig til å legge trance/eurodance skvipet du refererte til på hylla, kan jeg anbefale deg å sjekke ut feks Richie Hawtin aka Plastikman. Det er en mann som har en sound langt over alt annet innen techno sjangeren, iallefall om du spør meg :)

Lenke til kommentar
Bare for å plage dere med litt mimring angående dumme uttalelser om musikk av type samlesjanger elektronisk. Så husker jeg de gode gamle dager når HS Records levde i Møllergata. Hvor jeg relativt ofte var innom å svei av avisbud lønna mi. Da gikk ofte praten i "dyp techno med masse fete rare lyder" osv. Synes det blir litt for dumt å gå til angrep på en som helt tydlig er blank på temaet, når du heller kan forklare stakkaren litt om sjangeren og hvilke artister han kan se på for å finne det han søker.

Personlig, om du er villig til å legge trance/eurodance skvipet du refererte til på hylla, kan jeg anbefale deg å sjekke ut feks Richie Hawtin aka Plastikman. Det er en mann som har en sound langt over alt annet innen techno sjangeren, iallefall om du spør meg :)

Og hvem kan glemme de legendariske sendingene fra Radio Oslo hver lørdag. Gode minner :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...