Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei! Liker til vanlig trance/techno og vanlig musikk. Men jeg har en litt spesiel smak, jeg blir bare helt borte når jeg hører sanger med masse bass og en spesiel lyd, sånn trance lyd elns, derfor så trenger jeg hjelp til å få taki flere sanger med slik bass og trance! Et klipp der musikken nesten gjør meg senil, vet ikke hva sangen heter, vil vite det!: http://uk.youtube.com/watch?v=sNjuBTL-EXg Her er et annet youtube klipp der du hører den fine basslyden med trance midt uti klippet (ikke se på damene): http://uk.youtube.com/watch?v=YCyWQcSDt1E Jeg trenger flere sånne sanger før jeg døør! Vil ikke ha vanlige trance/techno sanger, men hør på youtube klippene, hør på bassen og trancen! Sånne sanger vil jeg ha! :D:D Takker evig for svar! ❤️ Endret 26. januar 2020 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Epic post!. Du vil ikke vite hvor latterlig "hør på bassen og trancen" høres ut. Bare sjekk ut random electro. Kan nevne folk som Sven Weber, Klaas og Robbie Riviera! og btw: Finn ut hva ordene 'trance' og 'techno' betyr, før du bruker dem i slike latterlige sammenhenger. "...med masse bass og en spesiel lyd, sånn trance lyd elns" er et eksempel Endret 24. juni 2008 av Dalh Lenke til kommentar
eught Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det virker som det er house du har sansen for, da særlig electro house, ut fra de to klippene (jeg er dog ingen house-ekspert). Prøv disse låtene og se om noe faller i smak: Jeremy Hills ft. Charlotte - What is Good Federico Franchi - Cream Sjekk også ut diverse av Benny Benassi (som står bak det nederste av de klippene dine). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
bare-bone Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bare for å plage dere med litt mimring angående dumme uttalelser om musikk av type samlesjanger elektronisk. Så husker jeg de gode gamle dager når HS Records levde i Møllergata. Hvor jeg relativt ofte var innom å svei av avisbud lønna mi. Da gikk ofte praten i "dyp techno med masse fete rare lyder" osv. Synes det blir litt for dumt å gå til angrep på en som helt tydlig er blank på temaet, når du heller kan forklare stakkaren litt om sjangeren og hvilke artister han kan se på for å finne det han søker. Personlig, om du er villig til å legge trance/eurodance skvipet du refererte til på hylla, kan jeg anbefale deg å sjekke ut feks Richie Hawtin aka Plastikman. Det er en mann som har en sound langt over alt annet innen techno sjangeren, iallefall om du spør meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Steng ned tråden plx! ingen som forstår hva jeg mener uansett, er heller ingen god forklarer.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bare for å plage dere med litt mimring angående dumme uttalelser om musikk av type samlesjanger elektronisk. Så husker jeg de gode gamle dager når HS Records levde i Møllergata. Hvor jeg relativt ofte var innom å svei av avisbud lønna mi. Da gikk ofte praten i "dyp techno med masse fete rare lyder" osv. Synes det blir litt for dumt å gå til angrep på en som helt tydlig er blank på temaet, når du heller kan forklare stakkaren litt om sjangeren og hvilke artister han kan se på for å finne det han søker. Personlig, om du er villig til å legge trance/eurodance skvipet du refererte til på hylla, kan jeg anbefale deg å sjekke ut feks Richie Hawtin aka Plastikman. Det er en mann som har en sound langt over alt annet innen techno sjangeren, iallefall om du spør meg Og hvem kan glemme de legendariske sendingene fra Radio Oslo hver lørdag. Gode minner Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Steng ned tråden plx!ingen som forstår hva jeg mener uansett, er heller ingen god forklarer.. Tråden stenges. Send meg en PM hvis du vil ha den åpnet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg