Astralnoise Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ja, jeg er i mimrehumør. Jeg tenker tilbake på da jeg gikk på barneskolen, og hørte på alt fra E-type, Aqua, ToyBox, Scooter, darude, etc etc etc. Åh, minnene Mye av denne "Eurodance"-sjangeren eller hva vi skal kalle det. All denne musikken fra de gamle "summer hits", "absolute music", "mcmusic" osv fra 1997-1999/2000, hva var det? Kan hende jeg finner en låt jeg har et kjært minne knyttet opp i mot. Noen som kan gi meg gode eksempler på hitlåter fra det sene nittitall? Endret 23. juni 2008 av Zaran Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 "summer hits", "absolute music", "mcmusic" Google de og så youtube funnene? Lenke til kommentar
sull Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Aqua - Doctor jones Toy Box - Superduper men Backstreet boys Spice girls Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Coolio - Gangster's Paradise Lenke til kommentar
sull Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Salgstrofeer_..._i_Norge_i_1998 Bare skift årstall på slutten av urlen så ser du oversikt over de albumene og singlene som solgte mest de respektive årene Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Stardust - Music Sounds Better With You Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dance 2 Trance - Power of American Natives Leila K - Electric X-Ite - Down Down Down Basic Element - The Fiddle Captain Hollywood - More and More Chilli - Tic, Tic, Tac Culture Beat - Mr Vain Daze - Superhero DJ Bobo - Love Is All Around DJ Quicksilver - Escape to Paradise Dune - Million Miles From Home E-Rotic - Max Don't Have Sex With Your Ex Haddaway - What is Love Hit N Hide - Space Invaders Ice MC - Rainy Day Magic Affair - Omen Masterboy - Show Me Colours Robert Miles - Children Rednex - Spirit of the Hawk Sash - Equador U96 - Night In Motion Whigfield - I Want to Love Mange av dem overnevnte hadde også flere hits på den tida. lol... jeg har en mørk, mørk fortid. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Fyflate. jeg fant en gammel kassett der jeg har tatt opp masse sanger fra radio på den tiden. Jeg var en tidlig piratkopierer, bare åtte-ni år gammel. Noen som husker den der Star Wars-remixen? Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Noen som husker den der Star Wars-remixen? Hvilken? 'Main theme' disco mixen? 'Imperial March' trance remixen? Eller denne? Det finnes mange bra Star Wars remixer... Noen som husker Infinity med Makin' out? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Noen som husker den der Star Wars-remixen? Den gikk tilogmed på radioen av og til hvis jeg husker riktig. The Rebel Force - Star Wars Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Red Hot Chilli Peppers? Californication ble jo gitt ut i 1999 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg er rimelig sikker på at My Name Is var rimelig stor i 1999. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Red Hot Chilli Peppers? Californication ble jo gitt ut i 1999 Husker jeg ble dissa når jeg gikk i 4. eller 5. klasse fordi jeg likte RHCP bedre enn Nsync (som forøvrig er et hett tips til denne tråden) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 haha mange sanger her som gir meg flashbacks til den gangen jeg gikk på sfo :!: Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 dr bombay var vel rundt den tiden eller er jeg helt på viddene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå