Bebeluv Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg gjør det. Er IKKE homo. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har man hårvekst under armene og det synes er det grellt. Selvfølgelig er det ikke "gay" å barbere seg under armene for menn. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Forskjell på å stusse litt, enn og shave hele, slik som jenter gjør Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Men har man veldig mye hårvekst er det verken komfortabelt eller pent. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Og da funker stussing ypperlig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Mannfolk SKAL ha hår!! Jeg (jente) er ganske heldig. Jeg barberer meg sjeldent under armene. Kanskje jeg ikke har kommet i puberteten enda Er det normalt å barbere seg på armene btw ? Det gjør jeg. silkemyk og fin Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nei, det er ikke "gay", det er bare litt uvanlig. Vil ikke kalle det uvanlig akkurat.. En rekke faktorer kommer inn, som f.eks hvor bor man, hvor gammel man er og i hvilket miljø man er i når man skal avgjøre om dette er vanlig/uvanlig. Sier seg egentlig selv, dette varierer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå