Lubbne_Ludde Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Som nesten nevt før, alle homser er ikke femidotter/femiklatter, jenter med andre ord. Men jeg vil nok ikke annse det som veldig maskulint å shave armhulene altså. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Man trenger ikke shave seg, for de som gror en skog er det bare å ta saksa fatt å stusse seg innimellom. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Man trenger ikke shave seg, for de som gror en skog er det bare å ta saksa fatt å stusse seg innimellom. det er sant, den der er jeg ikke imot faktisk. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Man trenger ikke shave seg, for de som gror en skog er det bare å ta saksa fatt å stusse seg innimellom. Ganske enig i den der.. Hadde vært kjekt med en poll, for å se hva folket synes Hvordan kontaktes moderator for poll igjen? Trodde det var rapporter, men der står det "Dette skjemaet er KUN til rapportering av regelbrudd m.m, og skal ikke brukes til kommunikasjon med moderatorene av andre grunner., og poll er jo "av andre grunner" PM? håper at en moderator zapper innom tråden Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Pleier å shave meg under armene, mest fordi det stikker ut på baksida, synes ikke det er spesielt pent, lekkert eller attraktivt, så bort med det. Da er det snakk om en gang pr mnd, deilig å bli kvitt buska ^^ Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Håret under armene blir der det er! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 WTF? Vi er menn, vi kan gjøre akkurat hva vi ønsker. Om jeg vil barbere meg under armene, tatovere en pusekatt på armen eller farge håret lilla så fungerer det som faen. Slutt å gi bort vår rett til å gjøre akkurat det som faller oss inn ved å tro at slike "regler" gjelder for oss. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, det er kjempegay. Man tilegner seg en homofil legning det sekundet man tar opp barbermaskinen under armene. Da er man skikkelig bøg! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tar av og til armhulene. Funker det. Verre med håret over stumpen. Grusomt å sitte i stoler dagen derpå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Litt hår på menn har da aldri skadet noen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Null stress å barbere seg under armen. Ser ikke folk som homofile eller femi av den grunn. Kan være fordi jeg gjør noe lignende, jeg stusser når det blir for langt, syns det rett og slett er stygt. Et av få steder på kroppen jeg ikke liker hår Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Barbering av denne typen er praktisert av skinkeryttere og individer med tre åpninger. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er ikke homsete (gay), det er femi. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Barbering av denne typen er praktisert av skinkeryttere og individer med tre åpninger. Haha, du er på det stadiet. Gratulerer. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Barbering av denne typen er praktisert av skinkeryttere og individer med tre åpninger. Haha Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er ikke noe galt i å barbere seg under armene, det er bedre enn å ha en stor busk som stikker ut. Selv barberer jeg meg under armene eller så får jeg busker som stikker ut av tskjorter med korte armer, singletter osv. Er ikke særlig pent akuratt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nei, jeg må si jeg nesten skjems når jeg ligger henslengt i sofaen eller et annet sted og preiker med venninner og ligger der i singlet og bare strekker meg og legger henda bak huet så hårveksten under arma vises. Jeg vurderer ofte å bare ta hele greia i stedet for å stusse. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nei, det er ikke "gay", det er bare litt uvanlig. Har man hår som stikker ut av t-skjorter/piquéskjorter o.l. bør man stusse det. Ellers kan jeg ikke si jeg bedriver slik praksis. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nei, det er ikke "gay", det er bare litt uvanlig. Vil ikke kalle det uvanlig akkurat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå