bruker234 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Heisann Eg titta litt på TV i sta, og kom til MTV. Noen rappere gjorde jobben sin, disse hadde heilt klart ikke barbert seg under armene på ein god stund. Mens andre kjendiser er heilt barbert. Er det "gay" å barbere seg under armene? Endret 25. juni 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 menn? barbere seg under armene? nå må jeg ha gått glipp av noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 menn? barbere seg under armene? nå må jeg ha gått glipp av noe. Ja det samme sier jeg Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Hehe, meinar ikke at man skal barbere seg straks det er 1 mm, men etter fleire månedar blir det mye (på meg) og eg syntes ikkje dette er så utrolig deilig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvis noen menn stusser, friserer, barberer, klipper etc. armhulene sine så ville jeg sett på dem som ytterst tvilsomme. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 :!: glatte armhuler er gay! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Endrar emnetittel Endret 24. juni 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hadde ikke lagt merke til det. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Fant ikke noe bilde på nettet, så jeg måtte lage et med mine syyyyke photoshop skills Hugser å ha sett eit bilde, der håret rekker ned til brystet, over 10 CM. Guinnes boka? Da ville nok eg ha vurdert å "stusse" det og ikke sett på meg som "tvilsam" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Syns ikke det er så fryktelig hot med en hel regnskog akkurat. Sier ikke at jeg er kresen på det, men det finnes grenser. Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, det er "gay". Jeg føler meg en smule uvel når jeg ser det... Hvis det er pga. svette så får man heller dusje oftere! Snodig hvordan man hater at jenter har hår utenom på hodet så klart. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hvis man får så mye hår at det blir flaut, er det vel rimelig ok. jeg hadde nok fnisa litt hadde jeg hørt om det, men folk ler jo av så mangt.. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvis man føler seg mer vel uten hår så bør man barbere seg. Du får jo bare prøve og se om du aldri har barbert deg på hele kroppen før. Barberer du deg under armene så kan du også fjerne intimhår. Dette med intimbarbering er vel litt moteting. Det var jo ikke like vanlig før. Samfunnet nå er jo litt mer sexfiksert og det å bare ha hud utenpå er nå sett på som veldig sexy. Men det må vel kombineres med en veltrent kropp. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, det er "gay". Jeg føler meg en smule uvel når jeg ser det... Hvis det er pga. svette så får man heller dusje oftere! Snodig hvordan man hater at jenter har hår utenom på hodet så klart. Det er vell håret som fører bort svetten da? :/ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja det er homo å barbere seg under armene. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 De som mener at det er homofilt å barbere seg under armene, hva mener dere egentlig med det? Hva har legning med dette å gjøre ...? Selv ville jeg nok ikke gjort det (ikke at jeg har så mye hår under armene at jeg hadde kommet på tanken heller ), men en får da bestemme slikt selv. Liker en ikke å ha en masse hår under armene, så bør en da ikke mobbes for å fjerne det. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946514&hl= Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 De som mener at det er homofilt å barbere seg under armene, hva mener dere egentlig med det? Hva har legning med dette å gjøre ...? At homofile er femi? Jenter barberer seg under armene, ingen overraskelse at en homse gjør det. Det er det trådstarteren spør om, og jeg skjønner godt at han gjør det. Gutter har naturlig mer hår på kroppen enn jenter, og det ser også mer maskulint ut. Gutter skal være maskuline, mens jenter skal være feminine. Dette er de to genetiske forskjellene som gjør at vi kan skille mellom hverandre. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Agree with Ramius. Gutter skal ha hår under armene Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvorfor tror alle at homser er femidotter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå