CV-Erik Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Det hørtes da jævlig smålig ut av en seriøs butikk å kreve 191 kr ekstra for at de har gjort en feil. Noe slikt hadde ikke blitt godtatt av meg med mindre de kom med et vesentlig bedre tilbud. Så lenge varene dine ikke er sent enda har du fortsatt mulighet til å endre bestillingen. De tingene som har vert nevnt i tråden gir deg mer for pengene. Du spør om råd, vi gir deg råd - ikke kritikk. Pakken er fortsatt ikke sendt.. 4 dager siden bestilling Grunnen til at jeg måtte betale 191kr, er fordi jeg måtte bytte til et annet skjermkort, så da byttet jeg til EVGA versjonen, som kostet 191kr mer enn den XFX versjonen som var lagt ut ved en feil;) hehe syns amentio kunne ha hatt litt bedre service ja.. men orka ikke byne og krangle med dem, vil bare ha pcen i hus så fort som mulig:P syyykt treige er dem.. Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Du kunne jo ha sett på Antec 1200 istedenfor Antec 900? Hehe, har vurdert det mange ganger.. rått kabinett 1200:) men trenger rett og slett ikke så stort kabinett.. og er så tungvindt og upraktisk med et svært og tungt bigtower kabinett når man skal dra det med seg på LAN hehe:P derfor tok jeg 900 i stede:) Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Forresten, de 2 kjøleviftene som følger med P5K Premium som man skal feste på kjøleribbene, er ikke de bare for vannkjøling? en kompis har P5E og der står det på vifta at den bare skal brukes i sammenheng med vannkjøling eller no, men har sett på youtube at folk har brukt sånne vifter på P5K med vanlig kabinett med vifter og standard intel kjøler, så er litt forvirra her.. kan man bruke dem på P5K når man har luftkjøling? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Du skal fint kunne klare deg uten dem med et kabinett med god luftgjennomstrøming (som Nine Hundred jo har). Slike små vifter har også en tendens til å lage en del lyd, så jeg ville i hvertfall latt være å bruke dem med mindre du får problemer med høy temp....noe jeg tviler på at du får. Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Du skal fint kunne klare deg uten dem med et kabinett med god luftgjennomstrøming (som Nine Hundred jo har). Slike små vifter har også en tendens til å lage en del lyd, så jeg ville i hvertfall latt være å bruke dem med mindre du får problemer med høy temp....noe jeg tviler på at du får. Ok takker for svar. Ja er sant det, bråker mye. Ja 900 har veldig god kjøling så regner med at det ikke skal være noe problem, bare lurte Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 I dag (søndag) er det 8 dager siden bestilling.. og delene er ikke sendt enda.. jeg sendte mail til amentio og klagde litt over at dem var så treige på torsdagen. svaret jeg fikk var det blir sendt til oss i flere kolli og sendt til deg i 1 kolli.. så spurte jeg om når dem skulle sende pakken da fikk jeg svaret: vi sender det så fort som mulig. Får håpe jeg får den i hus før jeg drar på ferie da.. Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 JAAA!!! :D endelig er pcen sendt:) får den sansynligvis på onsdags ettermiddag, så da er det rett i bygginga:) hehe Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) da er pcen satt sammen og oppe å går:) bygde på forrige onsdag. alt går veldig bra og er veldig fornøyd med hovedkort cpu ram og gpu:) alt funker som det skal:D har forresten overklokka CPUen til 3ghz:) tempene i pcen er overraskende lave med alle viftene på medium (inkl cpu vifta CNPS9700) amentio gjorde en feil og da, men er bra feil dem sendte meg et overklokka Gigabyte skjermkort 8800GT overklokka versjon, så gjorde ikke no hehe, det har MYE bedre kjøling enn EVGA som jeg egentlig bestilte, stor kopper kjøler fra Zalman sitter det på den:) fikk 11576 i score på 3dmark 06:) med cpu overklokka til 3ghz Endret 7. juli 2008 av CV-Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå