herman1004 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei! Ny på sida her og har et lite spørsmål: Jeg skal kjøpe ny PC og vil være sikker på at spillet "Oblivion" funker skikkelig. Vil et Intel® Graphic Media Accelerator X3100 virke bra nok eller må jeg oppgradere til 128 MB ATI® Radeon™ HD 2400 Pro-grafikkort for at det skal virke? Setter pris på at dere svarer så fort som mulig! Takk, PS: Vet at mange kanskje ikke kjenner til spillet, men jeg fant ikk noe annet sted å spørre. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vi kjenner nok til spillet skal du se. Er jo en av verden mest kjente rollespillserie. Du bør nok gå for den kraftigste for å kjøre dette. Det er litt gammelt, men hvis du skal ha litt mer enn minimum grafikk og ok oppløsning må du ha ATI kortet. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det virker som du setter opp laptop? Hvis valget ditt bare er HD2400, så gå for det. Hvis det er HD2600, gå helt klart for det. Kan du velge Nvidia kort, så vil 8600M GT være å foretrekke. Lenke til kommentar
herman1004 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Nei jeg bygger en stasjonær Vostro 200 (sier meg ingen ting, har ikke helt greie på dette) fra Dell og kan velge mellom 3 forskjellige skjermkort. Takk for hjelpen southpark! Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Oblivion er litt mystisk. Min Athlon x2 3800+ og 8800 gts 320 mb kort drar det ikke helt glatt på maks innstillinger. Du må regne med å "tweake" litt før spillet kjører optimalt. Du får komme tilbake til forumet når den tid kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå