Landkrabben Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei.. Jeg skal kjøpe ny brushless motor til ett fly, men vet ikke helt hvor stor motor jeg skal ha, er det noen som vet hvordan man finner ut effekten på disse motorene under spes.? Lenke til kommentar
phanti Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva slags regulator har du? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke glem at børste og børsteløs regulator ikke er de samme. En børsteløs regulator har tre ut-ledninger. Du bør se på hvor mye ampere motoren drar og hvor mye regulatoren klarer å levere. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hva slags regulator har du? Ikke glem at børste og børsteløs regulator ikke er de samme. En børsteløs regulator har tre ut-ledninger. Du bør se på hvor mye ampere motoren drar og hvor mye regulatoren klarer å levere. Regulator må jeg kjøpe alt etter hvor mye stor motor jeg skal kjøpe, på børstemotoren er virknigsgraden under enn enn den så er børsteløs.. Må man altså regne seg ut hvor mye ampere regulatoren leverer til motor + hvor mye spenning, og finne effekten deretter?? Det skulle jo stått info om effekt på motor ved gitt spenning? PS: Skal ha "innrunner" motor Endret 24. juni 2008 av Landkrabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå