ilka Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Lastet ned en film som jeg får spilt, men lyden mangler. Filen har navnet "dvl.dvd-screener.sharereactor". Jeg er "amatør". Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ti kroner på at du mangler enten AC-3 eller ogg-kodek. Søk, og du finner dem sikkert. Eller se de andre 'mangler lyd'-trådene. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Last ned ffdshow.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 ffdshow er ingen lydkodek, så det hjelper fint lite..... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 ffdshow er ingen lydkodek, så det hjelper fint lite..... Whoops.. Jeg leste ikke igjennom topicet helt... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Kanskje det er en fordel å lese en tråd før du poster, da. Bare et tips. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Kanskje det er en fordel å lese en tråd før du poster, da. Bare et tips. Hehe... Det var tidlig om morgenen, og jeg hadde dårlig tid... 8) Lenke til kommentar
ilka Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Takk for hjelpen! Da er det bare å rigge seg til med potetgull og Cola.... :o Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 har samma problem med lyden, har ac3 codec 0.68b, men tror ikke jeg har noen ogg codec, har ingen codec packs. hvor finner jeg ogg codec? leita på dvdrhelp.com men fant ikke.............. i g-spot men den sier codec not innstalled og den finner ikke noe lyd codec. Får bare denne feilen: Directshow was able to render the sound though. navnet på codecen skal visst være ac3 (0x2000) "Dolby Laboratories, Inc" takker for svar Lenke til kommentar
Legion Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 avicodec er tingen for alle slike codec-issues http://avicodec.duby.info appe identifiserer video og audio codecen i bruk av .avi fila og gir deg linker til aktuell nedlastingssted for codecen(e) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 har samma problem med lyden, har ac3 codec 0.68b, men tror ikke jeg har noen ogg codec Ogg: http://www.riphelp.com/downloads/ogg_codec.html Lim inn all info fra gspot hvis ikke det hjelper. BTW: Ogg er et DirectShow-filter (videokodek) også, faktisk. Det var ukjent for meg helt inntil forrige uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå