vedji10 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har hatt dette problemet veldig lenge nå og gidder ikke prøve mer! jeg hadde tidligere Gull medlemskap på xbox live. Men så tok jeg en pause og sluttet å betale en stund, jeg fikk e-mail av microsoft om at jeg måtte oppdattere kontoen min på accountmanagement. Så når jeg skal inn på xbox live for å gjøre det microsoft ber meg om kommer jeg ikke inn fordi jeg har verken gull eller sølv medlemskap. De har nå sendt en avsluttnings bekreftelse av gull medlemskapet. Men mister jeg sølv medlemskapet også? Nå når det ikke er aktuelt å logge seg inn går det ikke å oppdatere medlemskapet mitt heller. HJELP!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Du hadde altså automatisk fornying av abonnementet? Er det da ikke dekning på visa-kortet/kredittkortet, eller kortet er utgått, får du "purringer" i en måneds tid, oppdaterer du ikke betalingsinformasjonen i løpet av disse ukene vil MS, etter hva jeg har forstått, stenge kontoen helt. Baserer meg bare på hva jeg har lest om dette på diverse nettforaer, så mulig jeg tar feil. Endret 23. juni 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
epqr Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 xbox abonnomenten vil prøve å fornye seg automatisk helt til du sier det opp. dette MÅ du gjøre med å ringe xbox live kundeservice. det Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) xbox abonnomenten vil prøve å fornye seg automatisk helt til du sier det opp. dette MÅ du gjøre med å ringe xbox live kundeservice. det Sant det. Men.. Jeg sa opp abonnementet mitt i fjor, så noen uker senere fikk jeg påminnelse i mail om at abonnementet skulle fornyes Og nå får jeg ikke lov til å bruke Visa på gamertaget mitt... Så disse MS har ikke så fryktelig god kontroll på "systemet" sitt. Endret 24. juni 2008 av Amored Lenke til kommentar
vedji10 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Kan Microsoft gjøre noe med problemet viss jeg ringer dem ? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kan Microsoft gjøre noe med problemet viss jeg ringer dem ? det kan de sikkert. Prøv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå