Naudra Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hva velger man? Jeg kan lite eller ingenting om Nikon D80, fikk det i gave... men jeg liker det og bruker det mye, men føler nå behov for ekstren blitz... noen som kan hjlper meg? Jeg er ikke snuskete rik, så jeg kan ikke velge dyreste løsning... Takk Naudra Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 SB-400 hvis di vil ha en liten og lett blitz som kan vippes opp for å reflektere lyset it taket eller med en enkel reflektor. SB-600 hvis du vil ha en kraftigere, mer avansert, større og tyngre blits som blant annet kan styres trådløst fra kameraet. Det finnes modeller fra andre fabrikanter hvis du ikke vil ha Nikon. Sjekk produktguiden for priser. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Sigma har et par bra blitser som ikke er alt for dyr. Fordelen med dem er at du kan bruke dem som slave,ved og bruke den innebygde blitsen i kamera så "trigger" du den eksterne blitsen.Det gir deg mulighet til og være litt mere kreativ https://prisguiden.no/product.php?productId=21946 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 sb 800 koster 3000, men er en mange funksjonell blits, ganske avansert Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 kjøp for all del ikkje SB400. waste of money. om du vil spare penger, kjøp heller SB600 pent brukt. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg vil og anbefale SB-600. Den har de funksjonene du trenger og kraft nok til de fleste oppgaver samtidig som den er litt billigere en toppmodellen SB-800. Muligheten til å fjernstyre blitser direkte fra kameraet er en kjempefordel med Nikon og må prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå