Dyrehagen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, dere hørte riktig! Er det mulig å forhåndsbestille to stykk ATi Radeon HD4870 noe sted? Hvis ikke, er det noen som vet sånn ca. når man kan forvente dem i norske nettbutikker? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, dere hørte riktig! Er det mulig å forhåndsbestille to stykk ATi Radeon HD4870 noe sted? Hvis ikke, er det noen som vet sånn ca. når man kan forvente dem i norske nettbutikker? Til onsdag 25. hvis vi er heldige. Lenke til kommentar
Dyrehagen Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Så de dukker opp i norske nettbutikker samme dag som de lanseres? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Så de dukker opp i norske nettbutikker samme dag som de lanseres? For bestilling vil jeg tro ja. Om de er på lager er en annen historie. Lenke til kommentar
Dyrehagen Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Er nettopp det jeg er redd for, at kortet ikke kommer på lager før om to-tre uker... Så det går ikke an å forhåndsbestille noe sted? Edit: Jeg kan jo liksågodt spørre først som sist, så jeg vet svaret når kortet kommer: Hvilken produsent (Asus, XFX, osv) burde jeg velge? Er det egentlig det samme kanskje? Endret 24. juni 2008 av Dyrehagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå