DNA Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Så profilen nå med bilde av henne. Og dommen er? Stemmer kommentaren? Så bildet jeg og, tok meg 2 sekunder å finne det med all infoen han har på bildet. Hun var vel ikke stygg hun, men ikke av de peneste i verden heller. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) "Denne profilen er satt til privat" Endret 30. juni 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 kødder du? trudde ikke folk hadde så mye fritidsproblemer av å skrive alt det som sto i address bar på firefox :!: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Trenger jo ikke det, bare å søke på nicket så får du opp henne. Men råd: Ikke la henne rakke ned på deg. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 kødder du? trudde ikke folk hadde så mye fritidsproblemer av å skrive alt det som sto i address bar på firefox :!: Akkurat... Tar lang tid å søke på "Henriettehurricane" :/ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 sant så sant, men hu bytter nick hele tia så jeg trudde ikke det hadde vært no problem Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hehe, hun hadde et annet nick ja, men kom opp uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå