Notatblokk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vet ikke hva en kjæste er jeg, så vanskelig å svare på spørsmålet. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Vet ikke hva en kjæste er jeg, så vanskelig å svare på spørsmålet. kjæreste m1 (eg superl av kjær) person som en har fast følge med Source: Ordboka<3 Endret 24. juni 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 kjæreste m1 (eg superl av kjær) person som en har fast følge med Source: Ordboka<3 Tror ikke du tok innlegget mitt Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 kjæreste m1 (eg superl av kjær) person som en har fast følge med Source: Ordboka<3 Tror ikke du tok innlegget mitt Vennligst forklar BTW: Mitt innlegg var bare på spøk. Regna med at du veit hva det er Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kanskje du ikke tok innlegget hans heller. Virker forøvrig som du og dama di har et ganske merkelig forhold, trådstarter. Du er uenig i at hun er sexy, og hun synes du er stygg? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vennligst forklar BTW: Mitt innlegg var bare på spøk. Regna med at du veit hva det er Haha, da var det faktisk JEG som ikke tok ditt :!: Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vennligst forklar BTW: Mitt innlegg var bare på spøk. Regna med at du veit hva det er Haha, da var det faktisk JEG som ikke tok ditt :!: Mitt var bare ment på spøk Hva mente du med innlegget ditt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 "Jeg har hår på tissefanten " Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vennligst forklar BTW: Mitt innlegg var bare på spøk. Regna med at du veit hva det er Haha, da var det faktisk JEG som ikke tok ditt :!: Mitt var bare ment på spøk Hva mente du med innlegget ditt da? At emnetittelen har en fin skrivefeil Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 At emnetittelen har en fin skrivefeil Flaut... Da var det nok jeg som misforsto mest ja Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er jo bra å være sexy da. /me peike på nicket sitt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Fiksa på skrivefeilen ^^ Skrev litt for fort.. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Njah...litt morsomt å skrive og lese sånt av og til. Det ene er at det skal lokke folk til seg og det andre er at det skal irritere folk litt. Folk aksepterer liksom ikke at du beskriver deg selv som noe overdrevet positivt. "Jeg er sexy!" Og heller ikke akspeterer de at du beskriver deg selv som noe overdrevet negativt. "Jeg er stygg!" Kun aksepterer de når du beskriver andre folk. Kommer an på om det er (bak)snakking. Det er det jeg har forstått iallfall. ________ Btw når det gjelder kjæreste... Er jo greit når man beskriver seg selv som verdens lykkligste fordi han/hun har deg! DET er jo bare søtt Endret 28. juni 2008 av Valvildi Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ville heller brydd meg om hva som foregår på høyre og venstre side på det bildet.. Like/kloke hjerner tenker likt. ...en mann, sa noen? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hva tror du hun kommer til å synes når du legger ut profilinfo om hennes profil + masse dritt om henne på Norge sitt nest(?) største forum? Endret 29. juni 2008 av DNA Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ville heller brydd meg om hva som foregår på høyre og venstre side på det bildet..Herregud ja, hva er det for noe? Det ser ut som tunga har løst seg opp og renner ut av munnen, hjelpe og trøste. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva tror du hun kommer til å synes når du legger ut profilinfo om hennes profil + masse dritt om henne på Norge sitt nest(?) største forum? Hms, sier meg enig her. Kunne i det minste blokkert ut linken til profilen på bildet... Ikke særlig vanskelig å finne den brukeren. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Så profilen nå med bilde av henne. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Så profilen nå med bilde av henne. Og dommen er? Stemmer kommentaren? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg vet ikke hva jeg skal si. Syns ikke siden var så ille som trådstarter prøver å si, men hun høres litt slem ut om hun kaller kjæresten sin stygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå