Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spurte og hu sa: (6) <3

på msn da.

Haha. Er ikke så big deal men.

edit: Hvis noen har merka er som regel de fleste sånn nå.

Emoer med sminke og ''Perfection'' osv. Jaja kultur på sitt beste

Det jeg har merket meg er at de fleste av disse som du påstår er selvdiggere mener det ikke for annet enn kødd, og for å irritere folk som deg :)

Lenke til kommentar
Jeg spurte og hu sa: (6) <3

på msn da.

Haha. Er ikke så big deal men.

edit: Hvis noen har merka er som regel de fleste sånn nå.

Emoer med sminke og ''Perfection'' osv. Jaja kultur på sitt beste

Det jeg har merket meg er at de fleste av disse som du påstår er selvdiggere mener det ikke for annet enn kødd, og for å irritere folk som deg :)

Haha. Takk for oppklaringen :thumbup:

Lenke til kommentar

FInnes andre ting å bli irritert på enn det der. Da damen min heter Gunvor og hun har mange utenlandske venner, så har det visst seg at folk fra utlandet har store problemer med å uttale Gunvor, for å bøte på det kaller hun seg Gunni, og ut ifra det har det blitt gunnibabe/gunnisexybabe.

Lenke til kommentar

Uhm, jeg føler at jeg misser noe her.

Hva er problemer? At damer har god selvtilitt? Janteloven?

Jeg er klar over at jeg ser bra ut, har godt dametekke, er godt over gjennomsnittet intelligent og kreativ, etc. Hvorfor skal jeg skamme meg over det?

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at jeg ser bra ut, har godt dametekke, er godt over gjennomsnittet intelligent og kreativ, etc. Hvorfor skal jeg skamme meg over det?

Bra at man har god selvtillit og sier at man er pen osv men det går vel grenser el.?

kalle seg sexy og best osv.

Og når vi krangler så kaller hu meg stygg osv. va fan?

Lenke til kommentar

Arild: Jeg kan godt si jeg er best, men isåfall på spøk. Men jeg som blåbær gjør kalle dama mi for best fordi hun er den beste for meg. Eller si at jeg er den beste for henne.

Og hvorfor er det galt å kalle seg selv for sexy?

Men ja, hvis dama di kaller deg for stygg (sånn utseendemessig) så har dere kanskje et problem som ikke har så mye med janteloven å gjøre :p

Lenke til kommentar

Velkommen til Norge. Hadde faktisk en diskusjon med ei som fikk vist former godt på et bilde i går. Det kom faktisk ganske mye vettug ut av jenta som sa at hu bare fikk bedre selvtillit av at folk følte seg truet av hu og slang dritt...

Vi mennesker er flinke til å følge Janteloven. Du kan godt være bedre enn oss, men du skal faen meg ikke si det!! For det er bare å gni det inn.

Lenke til kommentar
Stinkey: Hehe, jeg synes Janteloven er noe dritt. Kommer aldri til å følge den og kommer aldri til å være ilamme ei dame som gjør det heller. Been there, done that. Bare irriterende.

Ja skjønte det, men skulle bare understreke den og hvor sterk den er så TS fikk et lite hint om at det var litt Jante inne i bildet ;)

Selv om jeg er så klar over hvor jævlig den regelen er så følger jeg den til tider selv :blush: Men det er uhyre sjeldent og det er verre med de som bastant følger den. Men jeg liker fortsatt ikke at Ronaldo påstår han er best i verden selv om han er det :p

Lenke til kommentar
I DIDD NAT GETT IT AT ALL, LXZM.

Det jeg tror det er. ALTSÅ TROR!! (for det var veldig forvirrende)

Er at noen har skrevet "is sexy" etter nicket sitt på myspace. Og TS syns det var selvdiggende. Og derfor trekkes janteloven inn ;)

Tar forbehold mot at jeg har misforstått trådens hensikt :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...