96tarik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) For 2 uker siden var en jeg kjenner på besøk hos meg, og fikk se på kortene mine. Og en time etter han var gått hjem merket jeg at plutselig var et Gullkort borte. Jeg skjønte ikke helt hvor kortet var blitt i begynnelsen, men etterhvert skjønte jeg at det muligens var han. Og noen dager senere forteller han til en kamerat av meg (start1) at han kjøpte noen pakker og fikk to av samme gull. Det skal egentlig ikke gå ann hvis du kjøper fra samme boks. Så sier han at når han åpnet pakken var kortet litt ødelagt i det ene hjørnet. Det skal heller ikke gå ann. Dessuten var mitt kort litt ødelagt i hjørne. Jeg har ikke sagt det til han enda, men han kommer sikkert til og nekte for at han gjorde det. Han er nå ikke engod venn synes jeg. Har noen opplevd det noen gang? Gullkortet var ALEXANDER TETTEY på Roseborg. Endret 24. juni 2008 av 96tarik Lenke til kommentar
Guttorm190E Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) For 2 uker siden var en jeg kjenner på besøk hos meg, og fikk se på kortene mine.Og en time etter han var gått hjem merket jeg at plutselig var et Gullkort borte. Jeg skjønte ikke helt hvor kortet var blitt i begynnelsen, men etterhvert skjønte jeg at det muligens var han. Og noen dager senere forteller han til en kametrat av meg (start1) at han kjøpte noen pakker og fikk to av samme gull. Det skal egentlig ikke gå ann hvis du kjøper fra samme boks. Så sier han at når han åpnet pakken var kortet litt ødelagt. Det skal heller ikke gå ann. Dessuten var mitt kort Kill `em all! / Spør pent om å få det tilbake. Endret 23. juni 2008 av Guttorm190E Lenke til kommentar
start1 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 det kan han ikke det er byttet vekk Lenke til kommentar
Guttorm190E Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 det kan han ikke det er byttet vekk Han sier ikke noe om at det er bytter bort? Hvor får du det fra? Lenke til kommentar
96tarik Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Han har 2 av han siden først så stjal han, og så fikk han en til i en pakke, men jeg visste ikke at han skulle bytte bort begge. Lenke til kommentar
start1 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 du jeg kan si det fordi jeg snakket med han etter dette emne ble opnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg