Gå til innhold

Har dere opplevd at noen har stjelt kortfra dere noen gang?

Anbefalte innlegg

For 2 uker siden var en jeg kjenner på besøk hos meg, og fikk se på kortene mine.

Og en time etter han var gått hjem merket jeg at plutselig var et Gullkort borte.

Jeg skjønte ikke helt hvor kortet var blitt i begynnelsen, men etterhvert skjønte jeg at det muligens var han.

Og noen dager senere forteller han til en kamerat av meg (start1) at han kjøpte noen pakker og fikk to av samme gull. Det skal egentlig ikke gå ann hvis du kjøper fra samme boks. Så sier han at når han åpnet pakken var kortet litt ødelagt i det ene hjørnet.

Det skal heller ikke gå ann. Dessuten var mitt kort litt ødelagt i hjørne. Jeg har ikke sagt det til han enda, men han kommer sikkert til og nekte for at han gjorde det.

Han er nå ikke engod venn synes jeg. :mad:

Har noen opplevd det noen gang?

Gullkortet var ALEXANDER TETTEY på Roseborg.

Endret av 96tarik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 2 uker siden var en jeg kjenner på besøk hos meg, og fikk se på kortene mine.

Og en time etter han var gått hjem merket jeg at plutselig var et Gullkort borte.

Jeg skjønte ikke helt hvor kortet var blitt i begynnelsen, men etterhvert skjønte jeg at det muligens var han.

Og noen dager senere forteller han til en kametrat av meg (start1) at han kjøpte noen pakker og fikk to av samme gull. Det skal egentlig ikke gå ann hvis du kjøper fra samme boks. Så sier han at når han åpnet pakken var kortet litt ødelagt.

Det skal heller ikke gå ann. Dessuten var mitt kort

Kill `em all! / Spør pent om å få det tilbake.

Endret av Guttorm190E
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...