TheOddy Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Etter 1.5 år har jeg nå gitt opp mitt interne lydkort fra Realtek, skulle gjerne spylt skiten ned i dass om jeg kunne. Men nok om det, nå ønsker jeg rett og slett å anskaffe et nytt. Det jeg lurer på da er om et nytt lydkort kan komme til å kræsje med mitt interne, og hva jeg eventuelt kan gjøre for å unngå dette? Har noen gode tips til lydkort tas også det imot med stor takk. Kommer til å bruke det til spill og filmer, har et lite surroundanlegg, ikke noe fancy greier. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Du kan deaktivere det interne lydkortet i BIOS. Når det gjelder lydkort så har jeg Creative XtremeGamer og er meget fornøyd. Flexijacken er en smule irriterende, men ettersom jeg kan høre så høres det bra ut. Lenke til kommentar
TheOddy Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Har ellers dette barebone, ser det står "Lydkort - integrert" under lydutgang.. men det betyr vel ikke at jeg ikke kan få inn et eksternt lydkort..? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34036...led#ProductTabs Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ettersom jeg forstår er det ett ledig PCI-spor. Det er det du mest sannsynlig vil bruke. Endret 23. juni 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå